Gapowicz

Gapowicz – osoba uważająca, że płaci zbyt dużo podatków, aby dopłacać do usług publicznych. Niektórzy miłośnicy komunikacji miejskiej domagają się, ażeby gapowicze byli karani chłostą.

[edytuj] Rodzaje

Gapowicze dzielą się na różne rodzaje:

  • Niewidzialny – zazwyczaj kibol, dres, chuligan. Jest niewidzialny dla kanarów, a funkcję czapki niewidki zazwyczaj pełni szal, ewentualnie kominiarka lub tatuaż. W przypadku spotkania wrażliwego kanara wystarczy nieco przerośnięty biceps, aby stać się gapowiczem niewidzialnym. Zazwyczaj mężczyzna.
  • Ekonomiczno-statystyczny – służy do poprawiania statystyk kanarów oraz zasilania budżetu przewoźnika. Najczęściej podróżuje liniami udającymi się do bogatych dzielnic, które mają rozkład jazdy w głębokim poważaniu. Jego gapowiczostwo polega na przeciągnięciu ważności biletu o 1-2 minuty, co jest szczególnie lubiane przez kanarów i konsekwentnie karane mandatami. Zdecydowanie częściej kobieta.
  • Znikający – zna wszystkich kanarów z widzenia i ujrzawszy ich na przystanku w porę opuszcza środek transportu.
  • Ostrzegawczy – obwieszcza wszystkim innym, że w autobusie jadą kanary. Miłośnicy komunikacji uważają go za podłego człowieka.
  • Zębobiletowy – poproszony o bilet daje w zęby. Złośliwie zwany też kasownikiem.
  • Wymieniacz – odkupuje lub odsprzedaje bilety okresowe. Urzędnicy uważają, że jest przestępcą i zgłaszają go do prokuratora, jedynym skutkiem takiego zgłaszania jest obnażenie braku wiedzy prawniczej u tych urzędników.
  • Zalegalizowany – zazwyczaj urzędnik MPK, tudzież jego rodzina lub znajomi. Jeździ za darmo na podstawie znajomości, nie posiadawszy żadnych zasług dla swojego miasta ani wieku, który upoważnia do bezpłatnych przejazdów. Jego paradoks polega na tym, że domaga się kary tortur dla innych rodzajów gapowiczów.

Crystal Clear app Login Manager To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele