FANDOM

Ghost is an EA studio

Strona studia traktująca graczy jak idiotów

Ghost Games – studio parające się tworzeniem gier komputerowych. Od początku swojego istnienia oddział Electronic Arts powstały tak, jakby brakowało mu studiów (DICE, pierdyliard studiów z napisem EA i niektórzy twórcy indie przeciągnięci na ciemną stronę mocy). Kiedyś nazywało się EA Gothenburg, ale przemianowano je na Ghost Games, bo tak jest bardziej trendi i kul. Zajmuje się robieniem kolejnych Need for Speedów, które przejęło od twórców Burnouta. Jego siedziba znajduje się w Szwecji, choć ma też oddziały w Wielkiej Brytanii i Rumunii. Założono je w rok wydania gry Battlefield 3, czyli w 2011. Kilka lat później, 80% pracowników ze studia Criterion Games zostało przeniesionych do Duszków, by pomóc rozwijać to niedorozwinięte wówczas studio. W zamian Criterion skończyło jako zwykły niewolnik pomagier Elektronickiej Sztuki.

Do tej pory zrobili Need for Speed: Rivals, Need for Speed (ten z 2015) i Need for Speed: Payback, które tłumów raczej nie porwały.

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.