FANDOM

MaleS
Zobacz w słowniku:
globus

Globus to taka mapa zrobiona w kulkę

Dziecko o globusie

Globus – zdradziecki przyrząd, z powodu którego już małe dzieci uczą się geografii. W przypadku młodzieży, globus służy jako narzędzie terroru w ręku nauczyciela. Służy do ogłupiania dzieci wszechobecną nieprawdziwą teorią, jakoby Ziemia miała kształt arbuza.

Wygląd globusa edytuj

Kula, na której naklejona jest mapa świata. Jest na niej mnóstwo nabazgranych linii linii z góry na dół i z dołu w górę, i jakby tego było mało, są jeszcze takie od boku do boku. Znajduje się tam także dużo małych, zielono-żółtych kleksów i plam, a ponadto mnóstwo niebieskiego koloru przyprawiającego o schizofrenię. Możesz znaleźć na górnym i dolnym jego biegunie białe plamy z kilkoma też białymi kropeczkami, które mrożą krew w żyłach mózgu.

Zwykle kula jest umieszczona pod kątem na takiej śmiesznej osi, przez co dzieci lubią bawić się w rytuał naśladujący obrót Ziemi.

Pod mapą świata zwykle mieszczą się dwie puste w środku półkule, oczywiście złączone ze sobą. Zaprzecza to teoriom, jakoby Ziemia posiadała jądro. Niestety z tego wynika również fakt, że ludziki i zwierzęta stojące na globie niechybnie spadłyby w niebyt.

Legendy edytuj

Wiele z dzieci myśli, że gdy dotknie się globusa w miejscu, gdzie leży na przykład Hiszpania, Madryt zostanie zrujnowany przez wielkiego palucha.

Należy nadmienić także legendę o podróżach między wymiarami – teoria dotycząca tej legendy mówi nam, że małe dzieci stosują globus, by po dotknięciu ww. Madrytu, znaleźć się w owym mieście.

Inne znowu próbują szukać w rzeczywistości narysowanych, bądź namalowanych literek oraz linii. Zapominają niestety o tym, że kreda, farba czy zawartość flamastra rozpuściłyby się w oceanach, zaś na lądzie wszystko zostałoby starte przez ludzi bądź zarosłoby trawką lub przysypało piachem.

Ciekawostki edytuj

Słowo „globus” jest także określeniem głowy na której brak jest owłosienia.