Goblin

Ja być goblin i mieć wielka pała!

Goblin o goblinie

Goblin (inaczej. goblik, chochlik, yoda) – małe stworzenie będące zwierzęciem fan(t)a(s)tycznym oraz mające 4 kończyny, w tym nogi i ręce. Ma w większości przypadków kolor zielony i podobnie piękny odór. Żyje w stadach, tworząc rodzinę goblinowców niepospolitych. Goblinowcami pospolitymi nazywa się potomków Shreka, jak i jego samego.

[edytuj] Inne cechy

Goblin, jak na półgłówka przystało, posiadał dość niski poziom samoobrony [1]. Przyczyny tego są do tej pory niewyjaśnione, ale z nieoficjalnych źródeł wiemy, że są to – niedorozwinięty układ mięśniowy (czyt. skutek zadawania bólu) oraz lenistwo.

[edytuj] Skutki

  • Niezdolność poruszania się (wiadomo dlaczego)
  • Trollowanie na Nonsensopedii
  • Niebo bądź piekło...

[edytuj] Historia i pochodzenie

Goblin jest mieszanką trolla ze Shrek'iem, tyle że kilka razy mniejszą. Gobliny występowały tylko w starych bajkach dla dzieci, które niewiadomokiedy i niewiadomogdzie miały miejsce. Jednak dzięki twórczości naszych bajkopisarzy możemy znowu oglądać ich małe, zmarszczone mordki.

Przedstawicielem gatunku goblinów jest Yoda, który jest najbardziej znanym społeczeństwu goblinem. Tylko on nosi biały profesorski płaszczyk oraz ma aż tak wielki iloraz inteligencji. Gobliny pochodzą z konsantantypo... konspantytopo... - z ula, a występują one przede wszystkim w grach typu RPG[2][3]. Są także w przeróżnych innych filmach przyrodniczych i science fiction, które są jedynymi jakich nie oglądasz[4], z tego powodu nie spotkasz nigdy takiegoż.

[edytuj] Zobacz też

Przypisy

  1. Z niedawnych badań pewnego trzeciorzędnego naukowca (imieniem Albert Einstein), wynika że prawdopodobnie gobliny nigdy nie zadawały bólu, ewentualnie używały do tego drewnianej pały.
  2. Tak, mam na myśli twój ulubiony Gothic.
  3. Mam nadzieję, że w końcu zdołałeś zobaczyć goblina...
  4. Za wyjątkiem Star Warsów.
Nasze strony
Przyjaciele