God Hates Us All

God Hates Us All
Wykonawca Rzeźnik
Wydany 11 września 2001. Arabowie z rozpaczy, że Allah ich nie kocha rozwalili World Trade Center.
Nagrywany 2001
Gatunek thrash metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Amerykańskie Nagrania
Producent Rick Rubin
Następny Album Wojna na polu bitwy
Poprzedni Album Diaboł w muzyce

God Hates Us All – ósmy studiowany album Szlajera. Wydany został 11 września 2001 roku, w tym samym dniu, w którym „Władca pierścieni” zdobył Dwie Wieże.

[edytuj] Historia powstania

„Bóg nienawidzi nas wszystkich” to słowa ryzykowne, ale wypowiedziane w słusznej i jakże przejmującej sprawie. Dokładnie wtedy, gdy wracającemu prosto z lodziarni Kerry'emu Kingowi spadł lód na patyku, prosto na chodnik.

[edytuj] Lista utworów

  1. Darkness of Christ (Ciemność Chrystusa) – Jezus jest czarny. To wiele wyjaśnia.
  2. Disciple (Dyscyplina) – tekst wyraźnie nawołuje do myśli przewodniej całej płyty, z zaznaczeniem, że Bóg nienawidzi głównie narkomanów i dzieciaki rozpruwających swoje nadgarstki.
  3. God Send Death – Bóg wysyła trupa. Tekst uznany nawet przez ludzi z Cannibal Corpse za mocny.
  4. New Faith – nowy model Daniego Filtha. Grywana katolikom przez sceptyków.
  5. Cast Down – cast ma downa. Gdyby utwór powstał w jakimkolwiek zespole rockowym, byłby dziewięciomintuową balladą o porażce i pustkowiu. Zagrał go jednak Slayer. Uznajmy, że to ballada slayeryczna.
  6. Threshold – pieróg. Słowa rzyga ze mnie przemoc kandydowały do hymnu kibiców reprezentacji Polski po pamiętnym meczu ze Słowacją.
  7. Exile – Robin Hood.
  8. Seven Faces – siedem pysków. Aluzja do pewnej konferencji prasowej.
  9. Bloodline – krwawa krecha. Utwór powstał po obejrzeniu przez Kinga „Koszmaru z ulicy Wiązów”.
  10. Deviance – de wianek. Wbrew tytułowi, utwór nie traktuje ani o wiankach, ani o zboczeniach.
  11. Warzone – dębowe mocne, długo warzone. Szczególnie w Palestynie, strefie wojny.
  12. Here Comes The Pain – tu przyjdzie Max Payne. A potem Painkiller.
  13. Payback – dopłata. Kerry King pokazuje polskim hiphopowcom, że da się jeszcze lepiej i jeszcze soczyściej przeklinać.
Nasze strony
Przyjaciele