Godsmack

Godsmack – amerykański zespół założony w Bostonie w 1996 roku. Nazwa Godsmack w tłumaczeniu na polski oznacza "WpiCenzura2dol Klaps od Boga". Zespół gra coś w rodzaju hard rocka, post grunge'u i heavy metalu, ale na to nie wygląda. Nazwa zespołu nie wskazuje na to, jakoby jego członkowie uczęszczali do miejsca zwanego kościół. Przecież tam można się zgubić. Tam są obrazy świętych, księża, woda święcona, itd. To wszystko wywołuje u nich ból dupy. Biedaczyska. Ich muzyka polega na napieprzaniu w perkusję, niemelodyjnym darciu mordy i łamaniu gitar, chociaż, gdy na scenę wchodzi teściowa, to gitary same się łamią. To m.in. przez jej promieniowanie muzyka chłopaków przybrała podłoże heavy metalowe. Gdyby nie ona, to chłopaki graliby disco polo.

[edytuj] Dyskografia

  • All Wound Up (1997) – wszystkie rany po wczorajszej imprezie już się zagoiły. Wystarczy uwierzyć w siebie.
  • Godsmack (1998) – chłopaki mieli zanik wyobraźni, więc nadali albumowi nazwę zespołu.
  • Awake (2000) – chłopaki już się obudzili i powróciła im wyobraźnia. Ten melanż był ostry.
  • Faceless (2003) – Sully stracił twarz po driftowaniu mordą po asfalcie podczas koncertu.
  • The Other Side (2004) – album opowiadający nam o zaświatach.
  • IV (2006) – album jest szósty z kolei, mimo to ma nazwę 4. Taki SWAG. Możliwe jest też nawiązanie do GTA 4. Kto wie.
  • The Oracle (2010) – Wyrocznia, ty idziesz do piekła, ty idziesz do nieba, a ciebie nie znam.
  • 1000hp (2014) – chyba za dużo gier MMORPG. Na tym między innymi polega cheatowanie.

[edytuj] Skład

  • Sully Erna – gitara, wokal,
  • Robbie Merrill – bas,
  • Tony Rambola – gitara, wokal,
  • Shannon Larkin – bębny.
Nasze strony
Przyjaciele