Going to Hell

Going to Hell
Wykonawca Prawie Lekkomyślni
Wydany 12 marca 2014 roku
Nagrywany w Ju Es Ej
Gatunek hard rock, rock alternatywny
Długość zdecydowanie za krótki
Wytwórnia Brzytwa & Krawat
Producent Kato Khandwala
Poprzedni Album Uderz Mnie Jak Mężczyzna (EP)

Going to Hell (pol. Idąc do Piekła) – drugi album studyjny Lekkomyślnych. Tym razem nie nagrywano go w Interscope Records, jak poprzednie albumy i EPki, ale w Razor & Tie. Został wydany w 2014 roku.

[edytuj] Utwory

  1. Follow Me Down (pol. Podążaj Za Mną) – mówi o tym, by ktoś podążał za Tejlor do rzeki, i by pił, póki woda czysta.
  2. Going to Hell (pol. Idąc do Piekła) – tytuł jak najbardziej mylny, gdyż nie mówi ta piosenka o pójściu do piekła, tylko za co. Pierwszy singiel z tejże płyty.
  3. Heaven Knows (pol. Niebiosa Wiedzą) – piosenka o tym, że niebiosa wiedzą, że nasze miejsce jest głęboko pod ziemią. Drugi singiel z tej płyty.
  4. House on a Hill (pol. Dom na Wzgórzu) – trzeci singiel na płycie. Mówi o tym, że w tym domu na wzgórzu martwi wciąż żyją[1]
  5. Sweet Things (pol. Słodkie Rzeczy) – najdłuższa piosenka w albumie. Teoretycznie powinna mówić o słodkich rzeczach/słodyczach, jednak mówi o małej dziewczynce, by weszła do środka.
  6. Dear Sister (pol. Droga Siostro) – najkrótsza piosenka, trwa zaledwie minutę. Mówi o tym, że Taylor mówiła prawdę przez tyle lat, i czy teraz siostra pomoże jej kłamać.
  7. Absolution (pol. Absolucja) – mówi o tym, że czas płynie, i że Tejlor potrzebuje rozgrzeszenia.
  8. Blame Me (pol. Obwiniaj Mnie) – mówi o tym, by ktoś obwinił Tejlor za całe swoje życie.
  9. Burn (pol. Pal) – piosenka o tym, że ktoś chce spalić Taylor.
  10. Why’d You Bring A Shotgun To The Party (pol. Po Co Przyniosłeś Broń Na Imprezę) – piosenka o tym, że po co ktoś przyniósł broń na imprezę, skoro każdy ma swoją i nie ma w tym nic nowego.
  11. Fucked/Messed Up World (pol. Popierdolony/Popieprzony Świat) – czwarty i ostatni singiel z tego albumu. Mówi o poCenzura2lonym/popieprzonym świecie.
  12. Waiting for a Friend (pol. Czekając na Przyjaciela) – ostatnia piosenka na płycie. Mówi o tym, że Tejlor siedzi w jakimś pokoju, który jest jak więzienna cela i czeka na przyjaciela, który ją uwolni.

Przypisy

Nasze strony
Przyjaciele