Gothic 3: Zmierzch Bogów

Gothic 3 ZB Alternative Ends00:41

Gothic 3 ZB Alternative Ends

Sekretne zakończenie Zmierzchu Bogów. Miało się pojawić w wersji bez bugów ale cóż...

Gothic 3: Zmierzch Bogów (właśc. Zemsta Bugów) – (nie) oficjalny dodatek do Gothic 3 stworzony przez Trine Game Studios z Indii. Pokazuje on, że nie należy powierzać innym studiom produkcji gier. Nasi hinduscy przyjaciele postarali się, aby gra nie była za łatwa i za krótka. Ilość bugów i niedopracowanych szczegółów, powinna się znaleźć w Księdze rekordów Guinnessa. Ba, zdarza się, że przez błędy nie da się przejść gry.

[edytuj] Bezimienny v.4.0

Już po raz czwarty musimy zbierać ponownie punkty doświadczenia, aby udźwignąć drewnianą pałkę. Po za tym, ma inną fryzurę i czerwone ubranko. Staje się bardziej arogancki, chociaż i tak znowu musi uratować cały świat.

[edytuj] Bugi, niedopracowania, błędy

Grając w tą część, po 10 minutach zamiast skupiać się na głównym zadaniu, liczysz ile jest błędów w grze. Jest to jeden z myków naszych Hinduskich przyjaciół (coś w stylu minigierki – policz wszystkie bugi). A oto niewielki ułamek wszystkich bugów.

  • Często kwestie bezimiennego mówi osoba z którą rozmawiamy i na odwrót.
  • Nie są usunięte przedmioty z Gothic 3 (np. beczki mleka, drewno opałowe), na dodatek nie można ich podnieść.
  • W większości przypadkach możesz okradać domy ludzi, nawet gdy właściciele są w środku.
  • „Niewidzialne bariery”, przez które nie da się przejść i musisz ją ominąć.
  • Niekiedy postacie „idą”, płynąc plecami po ziemi.
  • Mieszkańcy mają zwyczaj przybijać gwoździe do powietrza.
  • NPC wpadają też w „niewidzialne dziury” w ziemi.

[edytuj] Szalony Miłośnik Ptaków

Jest to największy z bossów w grze. Otacza go wszechpotężna, niezwyciężona armia kur. Tak, Kur! Wysyła też na zwiady gołębie, jednak przeszkadzają jednemu z mieszkańców wioski. Gdy dowiaduje się, że należą do Szalonego Miłośnika Ptaków, od razu robi w gacie i ucieka aż do Varantu.

Jeśli się uprzesz i pójdziesz do niego, to skończysz grę bardzo szybko. Podczas rozmowy, gdy wypowie „Kra, kra”, wiej i ile sił w nogach, bo potem przybędzie armia kruków i zakończy Twój nędzny żywot na tym marnym świecie. A tego byś nie chciał, bo trza świat uratować.

Zapamiętaj, unikaj Szalonego Miłośnika Ptaków.

Nasze strony
Przyjaciele