Gothic Sequel

Logo noncytaty
Zobacz cytaty:
Gothic

Gothic Sequelgra symulacja wojskowa stworzona dla niemieckiej armii, która ma składać się z wyznawców religii pokoju. Nielegalnie Oficjalnie wydana w 2017 roku przez wyciek plików.

[edytuj] Fabuła

Po raz kolejny przyszło nam kierować tym samym przychlastem (Burym Zenkiem vel Bezimiennym). Według tej wersji wydarzeń Xardupa uratował Bezimiennego, aby ten przekazał Diego list i kazał mu iść do króla – przy okazji Bezimienny musi znowu pokonać śniącego i tak dalej… Usypiające? Nie ma się co dziwić, fabuła w Gothicu jak zwykle nie przekracza poziomu gimnazjum podstawówki.

Gra kończy się gdzieś na początku drugiego rozdziału, gdyż nie da się porozmawiać z królem, a reszta mapy nie została dokończona. Widocznie symulator zabijania niewiernych jest dopiero w drodze na półki sklepowe. A to wszystko przez wyciek…

[edytuj] Wyciek gry

Nie chodzi o wyciek szamba, jakie otrzymujemy prosto z monitora przez wspaniałą grafikę tejże „produkcji”. Chodzi tu o bandycki czyn, jakiego dopuścił się użytkownik JewTube o nazwie Kanał Sueski. Tenże opublikował grę dnia 30 sierpnia 2017 roku bez zgody wielce szanownej elity modderów, którzy to trzymali Sequel we własnych dupach i nie mieli zamiaru go wyjmować. Przez ten haniebny czyn tego łajdaka po dziś dzień grozi nam koniec świata, napływ zmutowanego tałatajstwa z Czarnobyla, emisja Radio Maryja na całej płaskiej Ziemi i tym podobne. Dlatego też wystawiona została cena za jego głowę – wynosi jedyne 30 złotych.

[edytuj] Wymagania sprzętowe

Jako że wiadomo powszechnie, iż Sequel jest wirusem, toteż wymagania są stosunkowo wysokie. Grę można odpalić na każdym Commodore 64 w płynnych 200 FPS-ach. Z tego też powodu odradzamy pobierania – podobno Sequel potajemnie kopie bitcoiny, obciąża procesor, zdejmuje krzyż sprzed pałacu prezydenckiego, sprowadza uchodźców do kondominium, wyznaje Szatana… Lista zbrodni ciągle się poszerza.

[edytuj] Odbiór

Wydanie gry spotkało się z ogromnym bojkotem ze strony wielce szanowanych youtuberów, modderów, Arabów, Polaków, Ukraińców, Niemców, Rosjan, Żydów, masonów. No bo kto to widział wydawać grę do której nikt dawno nie ma praw?

[edytuj] Cena

Jedyna część Gothic, która jest za darmo. Wielka różnica, jako że wszystkie inne części (w tym najlepsza – Arcania) nie przekraczały cenowo średniej krajowej. A w naszym kraju jest bardzo łatwo zarobić bez bycia okradanym.

Nasze strony
Przyjaciele