FANDOM

Logo noncytaty
Zobacz cytaty:
Gothic

Gothic Sequelgra symulacja wojskowa stworzona dla niemieckiej armii, która ma składać się z wyznawców religii pokoju. Nielegalnie Oficjalnie wydana w 2017 roku przez wyciek plików.

Fabuła edytuj

Po raz kolejny przyszło nam kierować tym samym przychlastem (Burym Zenkiem vel Bezimiennym). Według tej wersji wydarzeń Xardupa uratował Bezimiennego, aby ten przekazał Diego list i kazał mu iść do króla – przy okazji Bezimienny musi znowu pokonać śniącego i tak dalej… Usypiające? Nie ma się co dziwić, fabuła w Gothicu jak zwykle nie przekracza poziomu gimnazjum podstawówki.

Gra kończy się gdzieś na początku drugiego rozdziału, gdyż nie da się porozmawiać z królem, a reszta mapy nie została dokończona. Widocznie symulator zabijania niewiernych jest dopiero w drodze na półki sklepowe. A to wszystko przez wyciek…

Wyciek gry edytuj

Nie chodzi o wyciek szamba, jakie otrzymujemy prosto z monitora przez wspaniałą grafikę tejże „produkcji”. Chodzi tu o bandycki czyn, jakiego dopuścił się użytkownik JewTube o nazwie Kanał Sueski. Tenże opublikował grę dnia 30 sierpnia 2017 roku bez zgody wielce szanownej elity modderów, którzy to trzymali Sequel we własnych dupach i nie mieli zamiaru go wyjmować. Przez ten haniebny czyn tego łajdaka po dziś dzień grozi nam koniec świata, napływ zmutowanego tałatajstwa z Czarnobyla, emisja Radio Maryja na całej płaskiej Ziemi i tym podobne. Dlatego też wystawiona została cena za jego głowę – wynosi jedyne 30 złotych.

Wymagania sprzętowe edytuj

Jako że wiadomo powszechnie, iż Sequel jest wirusem, toteż wymagania są stosunkowo wysokie. Grę można odpalić na każdym Commodore 64 w płynnych 200 FPS-ach. Z tego też powodu odradzamy pobierania – podobno Sequel potajemnie kopie bitcoiny, obciąża procesor, zdejmuje krzyż sprzed pałacu prezydenckiego, sprowadza uchodźców do kondominium, wyznaje Szatana… Lista zbrodni ciągle się poszerza.

Odbiór edytuj

Wydanie gry spotkało się z ogromnym bojkotem ze strony wielce szanowanych youtuberów, modderów, Arabów, Polaków, Ukraińców, Niemców, Rosjan, Żydów, masonów. No bo kto to widział wydawać grę do której nikt dawno nie ma praw?

Cena edytuj

Jedyna część Gothic, która jest za darmo. Wielka różnica, jako że wszystkie inne części (w tym najlepsza – Arcania) nie przekraczały cenowo średniej krajowej. A w naszym kraju jest bardzo łatwo zarobić bez bycia okradanym.