Grójec

(O)Grójec – miasto, które kręci się wokół jabłek. Słynie z nich oraz zajmującej 97% miasta populacji chamów z Grójca (ChZG), którzy swoją zajadliwością tylko nieznacznie ustępują chamom z Tarczyna. Niedaleko Grójca, znajduje się miejsce cotygodniowych, niedzielnych spotkań mieszkańców – giełda w Słomczynie.

Pierwsze wzmianki o Grójcu datowane są na 33 r. n.e., kiedy to wędrowny bard Jezus Ch. został zatrzymany wraz z 11 innymi osobami przez siły porządkowe za zakłócanie ciszy nocnej w miejscowym sadzie.

[edytuj] Mało znany fakt o powstaniu nazwy Grójec

Miejscowi się tego wstydzą a wspominanie o tym przy nich powoduje spazmy i powszechną nienawiść do osoby, która ośmiela się przypominać im o pochodzeniu od Hodora. A nazwa tej poczciwej miejscowości bierze swoją genezę oczywiście w jabłkach, których w kolejnych wersjach pozbyto się z nazwy, jako oznaki powszechnego obciachu i bycia wieśniakiem:

grodź jabłka i je jedz

grodź jabłka i jedz

grodź i jedz

grodzi jedz

grodziedz

grodziec

grojec

grójec

[edytuj] Ważniejsze miejsca

W Grójcu znajduje się wiele ważnych miejsc, czyli:

Przypisy

  1. potoczna nazwa miejsca spotkań miejscowej ludności i koncertów disco polo

Koniec autostrady Ten artykuł dotyczy jakiejś pipidówy, sądząc po jego rozmiarze. Jeśli sprzeciwiasz się zaniżaniu znaczenia tej metropolii – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele