FANDOM

MaleS

Grabarz – zawód cieszący się największym zaufaniem wśród Polaków, obok takich zawodów jak ksiądz, polityk i aktor serialowy. Grabarz jest podwykonawcą w usługach pogrzebowych. Jego praca polega na kopaniu i zakopywaniu dołów. Używa do tego łopaty, koparki lub prosi o to psa. Zazwyczaj mieszka przy cmentarzu w okolicy parafii. Najsłynniejszymi grabarzami są, będący jednocześnie kościelnym Zbyszek z Plebani, Nikoś Dyzma, a także wokalista Strachów na Lachy – Grabaż.

Grabarz jest specjalistą od ziemi. Musi wiedzieć, jak głęboko kopać, by nikt nie wykopał tego, co trzeba zakopać bez większego trudu. Można zatem uznać, że jest to jedna z form geologa. Wbrew pozorom, jego praca nie jest fizyczna, na co wskazywałyby rozwinięte podczas kopania mięśnie. Na co dzień musi obcować w przyjaźni, a przynajmniej symbiozie, z duchami, zombie, wampirami i innymi upiorami, więc jego zawód ma zdecydowanie uduchowioną naturę, co zbliża go do kleru. Zajmuje się pilnowaniem porządku na cmentarzu i wszystkie duchy muszą mu się podporządkować. W razie nieposłuszeństwa cofa pozwolenie na wyjście poza cmentarz i straszenie ludzi. Uciekinierzy dostają łopatą w łeb, więc z grabarzem nie ma żartów.

Znanym grabarzem jest też Undertaker z Kuroshitsuji, znany ze swojego oryginalnego pozytywnego charakteru i humoru oraz pozytywnego nastawienia co do spraw truposzy, robi darmowe sekcje zwłok.

Polski Hydraulik wykadrowany To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.