Grace Under Pressure

Grace Under Pressure
Rush GUP
Okładka albumu – wczoraj umarło atramentowe morze
Wykonawca Pośpiech
Wydany 12 kwietnia 1984
Gatunek rock progresywny, synthrock, new wave
Długość zmian wciąż brak, za krótki jak zwykle
Wytwórnia Anthem/Mercury
Producent Peter Henderson
Następny Album Okna mocy
Poprzedni Album Sygnały

Grace Under Pressure – kontynuacja poprzednika. Wciąż dominują syntezatory, Aleks się już przyzwyczaił.

[edytuj] Lista utworów

  1. Distant Early Warning – ma ostrzegać przed jakąś katastrofą, która ma być spowodowana przez gościa, który wkurza innego kolesia, który trzyma świat na ramionach.
  2. Afterimage – przypomina dawne chwile pewnego człowieka z jakimś kolegą, który zniknął i mógłby czuć się tak jak tamten teraz.
  3. Red Sector A – opowiada o udanej ucieczce z futurystycznego obozu koncentracyjnego.
  4. The Enemy Within – Part one of Fear – rozpoczyna trylogię. Tym razem o jakimś wrogu wewnętrznym, z którym należy walczyć.
  5. The Body Electricłan, zirozirołan, zirozirołan, esołes…, czyli android, który próbuje uciec, ale się psuje.
  6. Kid Gloves – czyli szkoła, w której trzeba się dobić do czołówki, obchodząc się z innymi jak z jajkiem.
  7. Red Lenses – był utworem pisanym na komunistycznym haju, ponieważ Nil wszystko widział na czerwono.
  8. Between The Wheels – to coś o kołach, które mogą gdzieś zabrać, ale też rozjechać. Straszy głównym motywem, który brzmi jak podkład to horroru.

[edytuj] Wykonawcy

  • Geddy Lee – wokal, bas, duuużo syntezatora;
  • Alex Lifeson – mało gitarek, troszki syntezatora nożnego;
  • Neil Peart – garnki (w tym elektryczne), dzwonki i inne przeszkadzajki.
Nasze strony
Przyjaciele