FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy taniego wina. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.
Napój z granatem

Nieco inny napój, ale podobny

Pierwszego dnia stworzenia świata, w bluźnierczym szale Szatan stworzył "Granata".

Arka Satana o stworzeniu Granata

Granat – polskie tanie wino z Ostrowina w odmianach zielonej (ekologicznej) i czerwonej. Trunek ten, jak sama nazwa wskazuje, rozrywa delikwenta który go spróbuje. Najczęstszym sposobem spożycia trunku jest spożycie „na granata” – szybko dostajesz, szybko pijesz i jeszcze szybciej podajesz (przerzucasz) dalej.

Granat Zielony edytuj

Granat Zielony po spuszczeniu z kadzi i napełnieniu butelki powinien leżakować w magazynie około trzech dni i powinien być raz obrócony, aby nie zmętniał. Dodatkowo klasyczny Granat Zielony musi być zabutelkowany tylko i wyłącznie w szkło białe lub zielone. W brązowych butlach następuje efekt Dopplera, czyli przesunięcie w stronę czerwieni i źle rozszczepione światło psuje proces fermentacji.

Zawartość siarki i siarczanów przekracza wszelkie normy prawne i pojęcia ludzkie, ale kto by się tam przejmował, skoro da się wypić, a wchodzi jak oranżadka.