FANDOM

Ciagnik

Życie jest jednak ciężkie...

Granica ciągupunkt, w którym już nie możemy dalej ciągnąć. Z pojęciem tym wiąże się termin dążenia do granicy, inaczej nazywany zbieżnością ciągu. Jeśli o czymś mówi się, że długo nie pociągnie, oznacza to, że zbliża się do granicy i dalej ciągnąć nie będzie w stanie. Ciekawe jest, że istnieje granica ciągu, chociaż nigdy nie znaleziono jego początku.

Człowiek edytuj

U człowieka granica ciągu wiąże się ze starością i (nie) otrzymywaniem emerytury, dlatego o wiele lepiej jest wiedzieć jak najlepiej umrzeć. U schyłku owego ciągu następuje śmierć, co przewidują sąsiedzi mówiąc: długo nie pociągnie.

Ciekawostki edytuj

  • Gwarancja ubezpieczeniowa chroni towary przed następstwem granicy ciągu, albo w ostateczności przedłuża ich działanie.
  • Granica ciągu jest doskonałym sposobem do wytłumaczenia proporcjonalności odwrotnej debilowi. Bowiem jest zjawiskiem odwrotnie proporcjonalnym do oczekiwań posiadającego.

Crystal 128 calc To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny matematyki. Jeśli rozwiązywanie różniczek to twoje ulubione zajęcie – rozbuduj go.