Gruchot

FSC Żuk A-07 B on Marszałka Ferdinanda Focha avenue in Kraków (6)

To się, kurde, nazywa gruchot!

Jestem cudowny, wspaniały lubię czuć Twój nacisk lubię, gdy pragniesz przyspieszać, wtedy wiem ile mam wciągnąć paliwa. Twój Polonez.

Gruchot o gruchocie.

Gruchot – popularny na wszystkich kontynentach producent samochodów (z)używanych, kupujący licencje od wszystkich marek na świecie, przerabiający je poprzez mocny tubing polegający na wywaleniu wszystkich części (w tym silnika) w celu zmniejszenia wagi, a tym samym zwiększenia szybkości maksymalnej. Takie ulepszone technicznie pojazdy sprzedaje się w specjalnych sklepach zwanych „złomowiskami”. Ich waga i aerodynamiczny kształt stawiają je obok takich luksusowych aut jak np. Lamborghini. Potrafią również zmienić swą geometrię, np. złożyć lusterka jak Dodge Viper i spoiler jak Bugatti Veyron. Gruchoty są ogólnie szanowane przez ludzi, biorą one bowiem udział w filmach, często jako samochody-pułapki i blokady drogowe, przez co stoją na równi z Abramsem. Gruchoty ważną rolę odgrywają też w programach typu Pogromcy mitów. Jeden z nich wylądował na Słońcu przed ludźmi!

Auto To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.

Nasze strony
Przyjaciele