Guitar Hero

225px-Guitar-hero-logo.jpg

Logo

Fifa08-gh3lof.png

Inna wersja okładki

Guitar Hero – wymysł kujonów, którzy zawsze chcieli grać na gitarze, ale byli za mało mroczni i szatańscy.

Gra zrzesza ludzi nie umiejących grać na instrumentach i daje im szansę na osiągnięcie sławy w wyimaginowanym świecie rocka. Niektórych tak pochłonęły okrzyki pikselowatych fanów na widowni, że biedacy nagrywają się i chwalą osiągnięciami na YouTube, a potem (o zgrozo!) kupią normalną gitarę za 1000 zł, która i tak za 3 miesiące trafi na strych.

[edytuj] Sprzęt

Do gry potrzeba odpowiednich instrumentów – po ostatnim wprowadzeniu zasad bezpieczeństwa przez rząd, nie można już używać piły mechanicznej, kosiarki, odkurzacza czy też dojarki do krów, aby grać w tą grę. Aby być prawdziwym bogiem rocka, musisz używać gitary.

[edytuj] Demoralizacja młodzieży

Od czasu wyjścia gry i z racji, że coraz więcej dzieci na komunię dostaje Neostradę zamiast rowerka, dzisiejsza młodzież poświęca swoje życie dla Guitar Hero. Przykład – w galerii.

[edytuj] Kontrowersje i ciekawostki

  • Zespół System of a Down zaprzestał działalności po tym, jak producenci Guitar Hero nie zgodzili się aby użyć ich piosenki w grze. Od tego czasu wokalista Serj Tankian działa solowo, a jego celem było dostanie się na Guitar Hero IV. Niestety, plan nie wyszedł.
  • Wielu artystów uważa, że w grę grają sami pozerzy. Ich skargi ucichły, po tym jak sfotografowano Kerry'ego Kinga grającego w grę z Larsem Ulrichem.
  • Wyrażenie „guitar hero” jest używane w pewnych środowiskach jako zamiennik znanego „gitara siema”.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele