Hans (Madagaskar)

Disambug Ten artykuł dotyczy postaci z serialu „Pingwiny z Madagaskaru. Zobacz też Hans Frank, Hans Zimmer.
Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Private-and-Hans-penguins-of-madagascar-32516246-500-320

Szeregowy jeszcze nie wie…

Hans – postać z serialu Pingwiny z Madagaskaru, najbardziej pogrzany psychicznie maskonur na świecie, odwieczny wróg Skippera.

[edytuj] Curriculuum vitae

Hans przyszedł na świat w tym samym roku, co Skipper, czyli w 1957, jednak urodził wykluł się w Danii. 4 lata później załatwił Skipperowi przerzut do ZSRR, za co Duńczycy się wkurzyli i deportowali Hansa do Moskwy, gdzie później rzucił w Chruszczowa balonem z czerwoną farbą. Po tym incydencie moskiewski sąd podjął decyzję o zesłaniu go na Syberię, skąd wrócił po roku. Od tego czasu Hans próbuje uprzykrzyć zarówno liderowi osławionych Pingwinów z Madagaskaru, jak i wszystkim Amerykanom życie[1]. Prawdopodobnie jest winien śmierci 3 astronautów w pojeździe Apollo 1 w 1967, lecz nikt do tej pory nie postawił mu zarzutów[2].

W serialu pojawił się w latach 2010-2013, po tym jak obecny duński organ władzy wbił mu dożywotni zakaz przekroczenia granicy tego państwa[3]. Jego celem było omamienie Pingwinów i przejęcie oraz dezintegracja ich bazy w Central Parku. Plan ten spełzł na niczym po interwencji Skippera, za karę Hansa wydalono do Niu Dżersi.

W 2011 zawarł sojusz z delfinią wywłoką zwaną Doktorem Bulgotem. Jego zadaniem było wyeliminowanie Skippera z gry. Zaprowadził go w pułapkę gdzieś w Szanghaju, potem z pomocą Bulgota wyprał mu mózg z wszystkich jego myśli i zapamiętanych zdarzeń oraz tajnych informacji. Niestety, z pomocą lwa Alexa Skipper odzyskał pamięć i znów interweniował, osadzając Hansa w poprzednim miejscu przebywania. Prawdopodobnie teraz maskonur planuje kolejny odwet, który i tak mu się nie uda.

[edytuj] Ciekawostki

  • Prawdopodobnie uczył się technik stosowanych przez ninja, co wyjaśnia rzucanie strzałek tak, by nikt nie wiedział, czyje one są.
  • W wolnych chwilach, oprócz knucia planów wykończenia pingwinów, ćwiczy taniec Gangnam Style i wyżera roczny zapas dorszy.

Przypisy

  1. Ruskim nie może, bo Putin też na niego poluje.
  2. Co złego, to nie oni.
  3. Zarówno tej lądowej, jak i morskiej, więc przez Polskę do domu nie wróci.
Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Nasze strony
Przyjaciele