Harad

Harad

Harad Flag

Flaga Haradu

Stolica brak
Władca Lord Ring'ów
Dewiza Sauron akkbar!
Hymn Przyszła chwila na nowego mumakila
Ustrój Komunizm
Religia Sauronizm
Skład narodowościowy 58% Arabowie, 12% Korsarze z Umbaru, 30% mumakile
Jednostka
monetarna
Jeszcze jej nie odkryli.

Harad (tak naprawdę Haradwaith, ale nikogo to nie obchodzi) – jedna wielka pustynia, zamieszkana przez pseudo–Arabów nazywanych Haradrimami. Trudnią się wojnami z Gondorem, służeniem przyjacielowi króla Haradu, Czarnego Węża – Wielkiemu Przyjacielowi Haradu oraz graniem w pokera z orkami. Wojaczkę toczą przy użyciu wielkich-zmutowanych-słoni-zwanych-mumakilami, które zdeptują wiele wrogich żołnierzy, ale i tak zabijają więcej swoich.

[edytuj] Krajobraz

W krajobrazie dominuje pustynia i pustynia. A no tak! Zapomniałem jeszcze o pustyni! Ponadto jest tu wiele gór i wyżyn pokrytych piaskiem, oraz rzek w których zamiast wody płynie piasek. Można tu także spotkać unikatowe oazy, w których drzewa są zrobione z piasku!

[edytuj] Ludność

Dzikusy ewoluujące powoli w Arabów. Wyglądają jednak jak wysoka murzynka w stroju kąpielowym. Nie umieją mówić, nie umieją robić pieniędzy, nie umieją jeść, ani podrywać kobiet. Co umieją? ZABIJAĆ!!! Ponadto mężczyźni malują sobie penisy, gdyż wierzą, że to przynosi szczęście w walce.

[edytuj] Rozrywka

Ulubione zajęcia Haradrimów to:

  • Bitki z Gondorem!
  • Zabijanie wstrętnych białasów!
  • Bitwy z Gondorem!
  • Adoptowanie słitaśnych mumakilków!
  • Malowanie swoich penisów (kobiety też).
  • Potajemne ataki na Gondor.

[edytuj] Geografia

Haradwaith dzieli się na Bliski i Daleki, dwie dzielnice różnią się tylko dzikością. W Haradzie Bliższym jest więcej Czarnuchów gotowych do zabijania białasów, a w Dalekim ludziom nie chce się zapierdzielać kilkuset mil żeby zabić paru Gondoryjczyków.

Jdt-str To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny literatury. Jeśli nie masz uczulenia na książki – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele