Harambe

Harambo

Harambo – Powrócił… Tym razem to nie on zginie…

Harambe był tylko gorylem…

Cytat doprowadzający psychofanów Harambe[1] do szału

Zaufanie jest jak papier. Jeżeli jest zagięty, nigdy już go nie wyprostujesz.

Harambe w wywiadzie, na krótko przed swoją śmiercią

Harambe (z sua. harambe – współpraca[2]; ur. 27 maja 1999, zm. 28 maja 2016) – goryl, który zasłynął wśród reporterów oraz obrońców praw zwierząt, i co najważniejsze, wśród twórców największego fenomenu naszej generacji – tak zwanych memów – zwykle również tak zwanych dank memów, czyli skrupulatnie skradzionych od innych internautów ujęć z podpisami.

Gdy trzyletnie dziecko wdrapało się do zagrody goryla imieniem Harambe, 28 maja 2016 roku, Harambe próbował ochronić je przed innymi gorylami. Strażnicy zoo uznali jednak, że Harambe może zabić dziecko, więc zastrzelili Harambe. Pytanie podsumowujące całą tę sytuację brzmi jednak – gdzie była matka chłopca podczas zajścia?

[edytuj] Biografia

[edytuj] Wczesne lata

Harambe urodził się 27 maja 1999 roku w Gladys Porter Zoo w Teksasie. A nie wygląda, bo nie nosi czapki jak Speedy Gonzales. Niewiele wiadomo o jego życiu prywatnym pomiędzy 1999 a 2014 rokiem – możliwe, że zajmował się jedzeniem bananów, byciem celem rasistowskich żartów o murzynach i wszelakimi innymi tańcami godowymi. Umieszczony był w zagrodzie z dwoma starszymi samicami – ściślej z Chewie[3] i z Marą – żeby miał z kim robić bara-bara. W 2014 Harambe był przeniesiony do Cincinnati Zoo. Jego opiekuni określili go jako inteligentnego i ciekawskiego, jednak Harambe wiedział od samego początku, że coś jest nie tak.

[edytuj] Incydent z 27 maja 2016 roku

Po dwóch latach miernego spokoju, 28 maja 1999, Harambe dalej miał kaca po swojej imprezie urodzinowej urządzonej dzień wcześniej. Był podkCenzura2iony. Nagle, trzyletnie dziecko wdrapało się do zagrody goryla imieniem Harambe, 28 maja 2016 roku, Harambe próbował ochronić je przed innymi gorylami. Strażnicy zoo uznali jednak, że Harambe może zabić dziecko, więc zastrzelili Harambe.

[edytuj] Życie Harambe po śmierci

Strohballen
To tylko tymczasowo… I tak kiedyś powróci.

[edytuj] Ciekawostki

  • To Harambe stoi za tym, że o Eboli już nie jest głośno w Wiadomościach;
  • Harambe również stoi za wybuchem samej tej epidemii;
  • Harambe kiedyś powróci i rozstrzela nas wszystkich za to, co mu zrobiliśmy.

Przypisy

  1. Tak, istnieją tacy.
  2. Och, ironio losu…
  3. Chewbacca? To Ty?

Nasze strony
Przyjaciele