FANDOM

Spf9

Special Force autorstwa Hezbollahu

Hezbollah – znany na całym świecie producent gier komputerowych. Spośród wielu tytułów adresowanych zarówno do dzieci i młodzieży największym hitem w USA oraz Europie okazał się FPS z elementami humorystycznymi Special Force.

Hezbollah exhibition Baalbek Lebaonon

Makiety wykorzystane w pracach nad Special Force

Kontrowersje edytuj

Baalbek (Lebanon)-Hezbollah flags

Chodzą plotki, że osławione ogrody znajdują się w pobliżu siedziby głównej

Istnieją spory, czy na tak wysoką jakość ich gier bardziej wpływa chwytliwy slogan „Cóż może być lepszego niż boska partia?”, czy może przepiękne ogrody zawsze przypominające o Hezbollahu. Jedno jest pewne – wkładu i poświęcenia pracowników zazdroszczą im nawet najwięksi konkurenci.

Nagrody edytuj

Hezbollah został uhonorowany nagrodami przez wiele feministycznych stowarzyszeń za wysoki procent kobiet pracujących.

Hesbollah woman

Pracownica Hezbollahu

Czy wiesz, że? edytuj

  • Hezbollah, jako lokalny dobroczyńca prowadzi przynajmniej cztery szpitale, 12 klinik, 12 szkół i dwa centra agro-gospodarcze.
  • Hezbollah zawsze wspierał amerykańską gospodarkę poprzez produkcję tytułów jedynie na platformę Microsoft Windows.
  • Hezbollah pompował wielkie ilości pieniędzy w R&D, dzięki czemu ich symulacje walki stały się tak realistyczne.
  • Hezbollah z chęcią wspiera zachodni przemysł zbrojeniowy poprzez kupowanie sprzętu, który może zostać wykorzystany w badaniach dotyczących realistyki walk.

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.