High School Musical

Sparta2

Prawdziwe oblicze Troja

Walt Disney przewraca się w grobie.

Normalny człowiek

Lłłłłłłłłłiiiiiiiiiiiii, Zack!

Rowrzeszczone fanki o haj skul mjuzikal

High School Musical (Saw School Musical lub Satan School Musical) – film należący do Świętej Trójcy Disneya. Zawiera setki podtekstów satanistycznych, seksualnych, burżuazyjnych, nazistowskich itd. Głównym wątkiem tego filmu jest „miłość” licealistów z Jułesej. W oryginale film trwał 10 godzin, ale po ocenzurowaniu zostało tylko 90 minut.

[edytuj] Fabuła

Na sylwestrowej zabawie spotyka się dwóch nastolatków: Gabriela i Troj. Sądzą, że nigdy się nie spotkają, dlatego zaliczają szybki numerek i uciekają. 1 września dowiadują się, że chodzą razem do klasy. Całą miłość chce pokrzyżować blondi tapeta, która uwodzi Troja. Potem przez 60 minut są jakieś nudne, popowe piosenki. Troj i Gabriela zapisują się na teatrzyk szkolny dla dzieci z zespołem Downa. Jednak w tym samym czasie mają jakieś nudne konkursy i nie mogą wystąpić. Ich koledzy organizują zamach terrorystyczny i wysadzają szkołę. Gabriela i Troj na scenie wyznają sobie miłość. Idą w nocy do lasu i .... Potem wszyscy żyją długo i szczęśliwie. Koniec.

[edytuj] Bohaterowie

Ilość bohaterów jest tak skomplikowana, że trzeba to narysować.

Mapa

Television To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele