High Voltage

High Voltage
Wykonawca AD/HD
Wydany 1974 lub w 1976, zdania są podzielone
Nagrywany w Krainie Kangurów
Gatunek hard rock
Długość w sam raz
Wytwórnia Atlantyda Records
Producent Harry Vanda, George Young
Następny Album Dirty Deeds Done Dirt Cheap

High Voltage – pierwszy album zespołu AC/DC, nagrany z Bonem Scottem. Wcześniej był jeszcze jeden wokalista (jakiś Dave Evans), ale reszta wywaliła go z zespołu, bo za mało pił i nie lubił szatana.

[edytuj] Utwory

  1. It's a Long Way to the Top (If You Wanna Rock 'n' Roll – utwór, który zainspirował Sałatona do użycia dudów w jednej piosence. Co ciekawe, tam są użyte w sposób znacznie mniej wkurCenzura2cy niż u Wiecznie Młodych Braci.
  2. Rock 'n' Roll Singerwokalista śpiewa o tym, jak to jest być wokalistą zespołu rockowego.
  3. The Jack – piosenka o problemach ludzi, którzy nie mogą słuchać muzyki z powodu zepsutego gniazda słuchawkowego.
  4. Live Wire – koncertowanie to trudna rzecz, ale cieszmy się, że AC/DC znosi wszystkie problemy na trasie, abyśmy my nie musieli się z takowymi męczyć.
  5. T.N.T. – dowiadujemy się o skutkach niebezpiecznych zabaw dynamitem, interesujących zwłaszcza po wypiciu pewnej cieczy.
  6. Can I Sit Next to You Girl – Angus opowiada tu o swoich metodach na podryw.
  7. Little Lover – Co ciekawsze, te metody są skuteczne.
  8. She's Got Balls – opinia zespołu na temat ideologii Gender.
  9. High Voltage – zabaw z niebezpiecznymi materiałami ciąg dalszy. W tym odcinku zabawy z prądem. W następnym odcinku – bomba termojądrowa.

[edytuj] Skład

Przypisy

  1. Ale nie młodszy od Angusa
  2. Na szczęście nie był rudy
Nasze strony
Przyjaciele