Highway to Hell

Highway To Hell
Wykonawca AD/HD
Wydany 1979
Nagrywany w Krainie Kangurów
Gatunek hard rock
Długość chyba w sam raz
Wytwórnia Atlantyda Records
Producent Harry Vanda, George Young
Następny Album Powrót w czerni
Poprzedni Album Wiek mocy

Highway To Hell – piąty album AC/DC i ostatni z Bonem Scottem produkującym się przy mikrofonie. Wielu fanów uważa go za najlepszy, choć nie słychać różnicy w porównaniu do poprzedników. Inna grupa uznała ten album za ostatnie dobre dzieło bandu, bo po śmierci Bona do zespołu dołączył ten koleś z beretem i zdaniem wspomnianej grupy fanów, AC/DC się skończyło. Wszyscy jednak wiemy, że AC/DC, tak jak masa innych zespołów, skończyło się na Kill 'Em All.

[edytuj] Utwory

  1. Highway To Hell – najsłynniejszy utwór grupy, doczekał się licznych coverów profanujących ten klasyk.
  2. Girls Got Rhythm – Phil Rudd był oszołomiony, że poderwane przez niego dziewczyny tańczyły w rytm muzyki AC/DC. To chyba też jasno mówi o poziomie dojrzałości tej szatanistycznej muzyki.
  3. Walk All Over You – już wiemy, skąd Enfraks wziął pomysł na nazwę swojego Among De Liwing.
  4. Touch Too Much – Angus był zawiedziony postawą poderwanej dziewczyny, która chciała się tylko przytulać.
  5. Beating Around The Bush – zespół przewidział kandydaturę George'a W. Busha na prezydenta Ameryki, więc umówili się z nim na piwo, zanim stał się sławny.
  6. Shot Down In Flames – utwór z przesłaniem w stylu „Uwielbiam zapach napalmu o poranku”. Tym razem zainspirowali Sabaton do nagrania Into The Fire.
  7. Get It Hot – Cliff Williams mocno wziął sobie do serca radę Angusa dotyczącą gorącej czekolady.
  8. If You Want Blood (You've Got It) – i teraz mówcie, że tylko Szlejer ma teksty o krwi.
  9. Love Hungry Man – Angus narzeka na narzekania kobiet, jakoby mężczyzn interesowały tylko walory zewnętrzne kobiet.
  10. Night Prowler – zespół chciał nagrać powtórkę z Ride On, ale tym razem coś nie pykło, bo Angus na żywo fałszuje wszystkie solówki w utworze.
Nasze strony
Przyjaciele