Ho ho

Ho ho to jednostka miary[1], wagi[2], pola powierzchni [3] i wielu, wielu, wielu innych rzeczy, używana głównie w Kirgistanie, Wolsce oraz Uzbekistanie.

[edytuj] Ile wynosi ho ho?

Właściwie nie wiadomo dokładnie, ile to jest że ho ho. I właściwie nigdy się nie dowiemy. Nad tym zagadnieniem z pogranicza analizy matematycznej i geometrii głowili się najwięksi naukowcy świata. Albert Einstein po trzech miesiącach, dwóch tygodniach, pięciu dniach, dwóch godzinach i paru minutach[4] głowienia się nad nim i po zjedzeniu dwóch kiełbas bawarskich wymyślił następujące równanie:

ho ho = \frac {pi}{666} \cdot \frac {ho}{ho ho ho} + {pi} \cdot \frac{T_{Celsius}}{T_Fahrenheit} \cdot \sqrt[5^{666}]{\sqrt[\pi]{\sqrt[666]{\frac {666 \cdot pi}{pi \cdot ho}}}}

Jednak nikt nie wie, o co w tym równaniu chodzi.

Trzy lata później chłop spod Myszkowa znalazł u siebie w stodole kamień z wyrytymi mądrościami Euklidesa. Okazało się, że już ten grecki mistrz geometrii zajmował się tajemniczym wyrażeniem że ho ho, gdyż usłyszał wśród nacierających na Ateny barbarzyńców[5] zdanie spCenzura2.svgmy, Greków tyle że ho ho!. Zafascynowany tym, rozpoczął swe tajemnicze badania. Doszedł do wniosku, że:

 ho ho  > ho
 ho ho < ho ho ho

Twierdzenie to zostało uznane przez Międzynarodowy Kongres Matematyczny za poprawne (znane dzisiaj jako genialne twierdzenie Euklidesa) i raz na zawsze dano sobie z ho ho spokój, tak więc dokładnie nie wiemy ile to jest że ho ho. Jeden Bóg to wie, ale nie powie, bo to za trudne na zwykłe ludzkie umysły.

A ponieważ nie wiemy, ile to jest że ho ho dokładnie, jednostka ta nie została i nie zostanie nigdy uznana za oficjalną jednostkę taką jak metr czy kilogram. Jednak w niektórych miejscach na Ziemi jest ona ciągle i będzie ciągle używana...

Przypisy

  1. przykład: taki długi, że ho ho!
  2. przykład: taki ciężki, że ho ho!
  3. przykład: taki wielki że ho ho!
  4. inaczej: tyle czasu że ho ho!
  5. konkretnie Wolaków
Nasze strony
Przyjaciele