Homo Homini

Homo Homini wskazuje galopujące poparcie dla Platformy. Jarosław Kaczyński szykuje się już do objęcia władzy

Naturalna reakcja na sondaż Homo Homini.

Homo Homini – polski instytut badania opinii publicznej charakteryzujący się bardzo wiarygodnymi prognozami przedwyborczymi.

[edytuj] Główne sposoby badania

Homo Homini posiada bardzo skuteczne narzędzia służące do określania preferencji wyborczych. Należą do nich głównie szklana kula, karty do tarota, fusy herbaty, oraz na bieżąco aktualizowane horoskopy liderów partii politycznych. Oprócz tych narzędzi instytut posiada także własne obserwatorium astronomiczne, w którym doświadczeni astrologowie wraz z astronomami odczytują z gwiazd, jakie zdarzenia polityczne zajdą w przyszłości. Niektóre źródła mówią, że astronomowie instytutu odnaleźli także gwiazdozbiory Donalda Tuska i Jarosława Kaczyńskiego.

[edytuj] Sondaże telefoniczne

Instytut, oprócz nowatorskich metod opisanych powyżej nie wystrzega się tradycyjnych metod badania poparcia. Polegają one głównie na wykonywaniu telefonów do wyborców i pytaniu ich na kogo oddadzą swój głos. Głosy osób niezdecydowanych są losowo przydzielane partiom politycznym. W razie jakichkolwiek wątpliwości czy głos obywatela jest za partią x czy y z powodu szerzącej się skłonności do jąkania się, głos jest przydzielany partii którą woli osoba odpowiedzialna za sondaż.

[edytuj] Możliwe wyniki badań

  • minusowe poparcie dla danej partii (nie mylić z elektoratem negatywnym);
  • wysokie poparcie dla kandydatury Osamy bin Ladena na urząd Prezydenta Polski;
  • wiara narodu w koalicję wszystkich partii w Sejmie.

Crystal Clear app Volume Manager Autor tej sekcji wpisał tu raptem parę słów. Jeżeli denerwuje Cię takie postępowanie – rozwiń ją.

Nasze strony
Przyjaciele