Honduras

Honduras
Flag of Honduras
Flaga nawiązująca do zwycięskiej wojny futbolowej
Stolica Stadion piłkarski w centrum państwa
Ludność 3 miliony osób, połowa to piłkarze
Język urzędowy hiszpański
Ustrój demokracja
Religia piłka nożna!
Waluta piłki

Niech nie myśli tępy brudas, że podbije nasz Honduras!

Jeden z wielu okrzyków na cześć sąsiadów z Salwadoru

Honduras – niewielkie, choć większe od sąsiedniego państwo położone gdzieś na wyrostku robaczkowym łączącym Amerykę Południową i Północną. Graniczy z takimi potęgami jak Gwatemala, Nikaragua czy wspomniany Salwador.

Znane jest z tego, że można tam przekroczyć granicę legitymując się książeczką zdrowia.

[edytuj] Ludność

typowy mieszkaniec Hondurasu jest skrzyżowaniem Indianina i Europejczyka lub Murzyna. Średnia życia wynosi tam tylko 65 lat, dlatego często przestaje się marnować ów czas na naukę, co skutkuje analfabetyzmem prawie połowy ludności. typowy Honduranin nie lubi przegrywać – zwykle po nieudanym meczu rozpętuje wraz z sąsiadami wojnę futbolową.

[edytuj] Honduras a Salwador

Honduranie mają bardzo przyjazne stosunki z Salwadorczykami, którzy chcieli uprawiać ich pola. Pomimo dużych różnic w powierzchniach państwa, Salwadorczyków jest w chuj więcej od Honduran, także z łatwością mogli rozpocząć od szybkiego zasadzenia rzodkiewek. Mieszkańcy kraju nie chcieli Salwadorczyków, bo byli brudni, a poza tym Honduras woli banany od rzodkiewek, dlatego chciano przepędzić niespodziewanych gości. Pretekstem była przegrana meczu eliminacyjnego na swoim terenie. Była taka rozpierducha, że buty leciały w ruch! Rozpoczęła się kolejna wojna futbolowa, a Ryszard Kapuściński z wrażenia popuścił pióro.

Crystal Clear app internet To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele