If We Die Before

Panowie, pobiliście na głowę tych z pedałem na wokalu

Opinia wpływowych krytyków muzycznych którzy w swojej opinii porównali If We Die Before do wschodzących gwiazd Kinderpunka Hostile Dogs

If We Die Before – polski „zespół” grający pedałcore, składający się z rudego frontmana-wokalisty (zwanego czasem „Pedał na wokalu”) i reszty zespołu. Niektórzy fani sugerują zmianę nazwy na „You Should Die Before”.

[edytuj] Powstanie zespołu

Początek zespołu jeszcze nie miał miejsca, ale już zdążyli wystąpić w Must Be the Music, bo to jest trendy i mainstreamowe.

[edytuj] Twórczość

Prace zespołu to w 99% covery jakże tru norweskiego blackmetalowego zespołu Bring me the Vibrator. Pozostały 1% stanowią wypociny kompozytora, chociaż większość nie wierzy w jego istnienie. W ich muzyce wyraźnie widać wpływy mrocznych zespołów takich jak Bracia Figo Fagot, Green Day i Nightwish.

Pod koniec 2013 roku kapela zasłynęła przebojową kompozycją pt. Life isn't fair. W tekście „utworu” wokalista opowiada o swoich rudych włosach. Na szczególną uwagę zasługuje fenomen sekcji rytmicznej, która zagrała bezbłędnie cały utwór. Stało się to dzięki zastąpieniu żywego perkusisty automatem perkusyjnym oraz całkowitym wyciszeniu ścieżki basu. Po licznych namowach fanów, w kolejnych nagraniach zespół zamierza wyciszyć jeszcze gitarę elektryczną oraz wokal.

[edytuj] Skład zespołu

Obecny:

  • „Pedał na wokalu” – wokal (tenor).
  • Ten z sygnaturą Hammeta z true metaliki – gitara wah-wah i skrzypce spalinowe naraz.
  • Taki ten, nie wiem jak mu było – krótkie spodenki, koszulka bez rękawów, banjo basowe (gra, gdy akurat nie dłubie w nosie, chociaż czasami wychodzi mu to jednocześnie) chód kraba z jednoczesną postawą nawalonego szympansa.
  • Adrian Von Jakiśtam... nie wiem jaki – cymbałki, bongo, tamburyno, cowbell elektryczny, kubły na śmieci, walka z Napsterem, zabawa z tym... tym.. no... wszyscy wiedzą z czym...

Nieobecny:

  • If We Die Before od początku swego (nie)istnienia zmaga się z uciążliwym problemem jakim jest brak jakiegokolwiek utalentowanego muzyka.

Nasze strony
Przyjaciele