Imagine Dragons

Imagine Dragons – amerykański zespół indie-alternatywnorockowy[1], niemający nic wspólnego ze smokami (ani z wyobraźnią). Słynie głównie z organizowania walk radioaktywnych pluszaków i smoków, a także wycieczek do Czarnobyla. Ich pierwszy album zbyt szybko stał się popularny, ten drugi wcale.

[edytuj] Historia

Zespół powstał w Utah, gdzie Dan Reynolds chodził do szkoły, a Wayne Sermon dorabiał jako grajek uliczny. Gdy Reynolds nie zdał, a Sermon miał dość swojej pracy, postanowili rzucić to wszystko i wyjechać do Holiłudu, gdzie mogliby spełniać się w karierze wyjca i szarpidruta. Następnie Wayne zaprosił na rytuał Bena McKee. Ten stwierdzając, że Ben jest niezłym ziomkiem przyjął go do zespołu. Potem zaprosił do siebie Daniela Platzmana, który to znudzony kolejkami w Urzędach pracy i ZUS-ie chętnie dołączył do Smoków jako garncarz.

[edytuj] Członkowie

  • Dan Reynolds – główny wyjec który postanowił razem ze swoim kolegom pobawić się w zespół.
  • Wayne Sermon – najważniejszy szarpidrut i razem z Reynoldsem członek zespołu.
  • Ben McKee – basista który został zaproszony do zespołu bez powodu, aktualnie jest basistą i dodatkowym wyjcem.
  • Daniel Platzman – garncarz który został zaproszony do zespołu bez powodu przez innego ziomka który też był zaproszony bez powodu[2].

[edytuj] Dyskografia

  • Nocne Wizje – pierwsza płyta, która stała się wyjątkowo popularna w bardzo krótkim czasie.
  • Dym + Lustra – drugi i na szczęście ostatni album, przez fanów uważany za wiele gorszy od poprzedniego.
  • Ewoluuję – trzecia (i miejmy nadzieję, że ostatnia) płyta, niemająca w sobie żadnej „ewolucji”, bo cały czas grają to samo; bardziej coś o burzy, łażeniu po kablu, nawalaniu się z gościem, który uczynił Reynoldsa wiernym i o tym, że rzeka ma usta.

Przypisy

  1. Lubimy słowo „alternatywa”, prawda?
  2. skomplikowane, co nie?

Nasze strony
Przyjaciele