FANDOM

Internetowy paszczur – zjawisko, które pojawiło się na szerszą skalę dość niedawno, gdy do internetu zaczęło się podłączać coraz więcej osób. Początkowo występowało głównie na IRC-ach. W Polsce nasiliło się szczególnie za sprawą komunikatora Gadu-Gadu. Mianem internetowego paszczura określa się osobę, najczęściej przedstawicielkę płci żeńskiej, o bardzo przeciętnej urodzie i nadzwyczaj niskim ilorazie inteligencji, która zawiedziona niepowodzeniem w realnym świecie, prześladuje użytkowników płci przeciwnej, zabierając im cenny czas i negatywnie wpływając na ich psychikę. Rozmowa najczęściej zaczyna się od SiEmKa! i Poklikash? oraz PosSsStUqaSSh?. Wypowiedzi internetowego paszczura najczęściej cechuje:

  1. Masa błędów ortograficznych i interpunkcyjnych (wogule (lub wersja dla Tr00 – wo gule), na prawdę, wstawianie spacji przed każdy znak interpunkcyjny, wstawianie ogromnych ilości wykrzykników i pytajników).
  2. Pisze falą (SiEmA), Pisze Każdy Wyraz Wielką Literą bądź CAPS LOCKIEM.
  3. Zastępowanie liter/sylab fonetycznymi odpowiednikami zapożyczonymi z języków obcych (poklikash?, O Bo$h3 a łiiii <3, foffciam cieeee , może poklikasz ??? Skarbiee <3 słłłłiiiiit !).
  4. Rutynowe i nic nie znaczące wstawki co tam?, co u ciebie?, ale nudy, tak tylko chciałam pogadać.
  5. Po długim i bezsensowym męczeniu, pokazanie fotki, która szokuje rozmówcę i sprawia, że ten ma koszmary.
  6. Kończenie wiadomości zazwyczaj emotikonką ;* lub xD.
  7. Uwielbienie do wszystkich gwiazd Disney Channel.

Jak zostać edytuj

  1. Załóż konto na En-ka/Fejsbóku/fOTeTshcE ;*, w ostateczności może być też Gie-Gie.
  2. Jesteś już rasowym paszczurem!
  3. Opij to.
  4. Potnij się.
  5. Zrób to ponownie.
  6. Wyląduj w piekle.

Zobacz też edytuj