FANDOM

Iwona Iowa
Kozask
Okładka albumu. Według miejskiej legendy, koza była gwałcona przez członków zespołu
Wykonawca Slipgniot
Wydany 28 sierpnia 2001
Nagrywany gdzieś tam w Ameryce
Gatunek nu metal
Długość stanowczo za długi
Wytwórnia Roadrunner Records
Producent Ross Robinson
Następny Album Vol. 3: (The Subliminal Verses)
Poprzedni Album Slipknot

Iowa – drugi album Slipków Knota. Nagrywany po trzydniowej imprezie na cześć stwierdzenia, że motyw przewodni zespołu jest pełen nienawiści i kotków. Nazwany na cześć najbardziej wieśniackiego stanu w Ameryce. Slipknoci się tam wychowali, więc tak nazwali album.

  1. (515)Aaauuuuggghhh, Aaaggghh!, tyle piosenka nic więcej nie ma. Piosenka to po prostu krzyk Andersa.
  2. People=Shit – przewodnia piosenka wszystkich pseudo-fanów zespołu. Corey żali się nad tym, jak to był biedny i ludzie mu nie pomogli.
  3. Disasterpiece – utwór skierowany do ludzi cierpiących na nadwrażliwość słuchową. Tekst przewodni: Hałas, hałas, ludzie robią hałas Ludzie robią hałas, gdy są chorzy.
  4. My Plague – jedyna kompozycja na albumie doceniona w branży gier. Została użyta w Resident Evil.
  5. Everything ends – to jest definitywny koniec! Przynajmniej Corey tak twierdzi.
  6. The Heretic Anthem – zespół chce przekonać do tego, że to właśnie oni zniszczą branżę popu. Problem w tym, że nu metal to w połowie pop. No jak na razie świetnie im idzie…
  7. Gently – idiotą z zespołu nie chciało się pisać nowej piosenki więc przekopiowali ją z M.F.K.R.
  8. Left Behind – tekst i teledysk jest inspirowany młodzieńczymi latami Taylora, który był wtedy bezdomnym dzieckiem…
  9. The Shape – piosenka inspirowana dokonaniami profesora Snape'a z Heńka Garcarza.
  10. I Am Hated – najbardziej nihilistyczny tekst jaki kiedykolwiek napisał zespół. Prawie każde słowo to bełkot z najczarniejszych czeluści nonsensopedii.
  11. Skin Ticket – pieśń o odbieraniu świeżo obrobionej skóry od Leatherface'a.
  12. New Abortion – o samej piosence za wiele powiedzieć się nie da ale była inspiracją do tak zwanego 6 stycznia dokonałam…
  13. Metabolic – miała być Metallica, ale po raz kolejny Corey'owi się pomieszało…
  14. Iowa – skacowani członkowie zespołu nie mieli już żadnego pomysłu na nową piosnkę, więc wieli jedną z M.F.K.R, przerobili tekst i zmienili nazwę.

Twórcy