Irak

Irak
Flaga Iraku
Stolica Bagdad
Ludność wybita po nalotach NATO – czyli 0
Język urzędowy arabski
Ustrój fundamentalizm islamski – a co!
Religia islam
Waluta bomby, które nie wybuchły po 2003 roku

Irak – średniej wielkości państwo na dość Bliskim Wschodzie o bardzo pokojowym nastawieniu, szczególnie do Amerykanów. Stolica mieści się w Megasuperbagdadzie. Aktualnie trwa tam wojna pomiędzy bushystami oraz ich zwolennikami a zwolennikami Dżihadu, popierających wielkiego i tajemniczego Osamę B.

Gospodarka składa się z płacenia sojusznikom USA za budowanie infrastruktury, której i tak nie ma jak używać, bo wszystkie pieniądze idą na jej poszerzanie.

Społeczność Iraku jest bardzo zróżnicowana. Stanowią ją bojowi sunnici, bojowsi szyici i najbojowsi Amerykanie. Od czasu do czasu spotykani są również Polacy (choć tak naprawdę nikt nie wie, co oni tam robią – zapytany o to pewnego razu prezydent Aleksander odpowiedział, że to pewnie przez problemy z golenią).

W Iraku jest praca. Można zbierać wyngiel, obierki, papierki po batonikach beztłuszczowych oraz ropę naftową.

Według Nostradamusa w 2030 Irak wraz z Syrią, Iranem i Afganistanem będą mogły być gotowe do zamieszkania; tzn., wtedy już promieniowanie opadnie do normalnego poziomu, a w 2032 na terenie Amerykańskiego Terytorium Bliskiego Wschodu powstanie gospodarka: McDonaldy, uprawy pod frytki z soi oraz wydłubywanie ropy z ziemi.

Niestety, dzisiaj ta idylliczna przyszłość ma małe szanse na spełnienie. Cała nasza nadzieja w Jankesach!

Crystal earth To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.

Nasze strony