Ivan Drago

Bo je szpinak

Żona Ivana mówi, dlaczego jej mąż jest tak silny
Ivan Syberyjski Ekspress Nagła Śmierć Drago (ur. 8 stycznia 1963 roku w Państwie Demokratycznym Inaczej) – amatorski bokser z ZSRR, który wystąpił w filmie Rocky IV.
Dolph Lundgren 1990

Pan Ivan w 1990 roku

[edytuj] Życiorys

O życiu Drago wiemy bardzo niewiele. Pewne jest, że pracował dla Organizacji Broniącej Radzieckiego Porządku. Potem zajął się amatorskim boksem i szybko zdobył sławę w swoim rodzinnym Союз Советских Социалистических Республик. Po za tym jego żoną była złota medaliska w pływaniu–Ludmiła.

[edytuj] Walka z Apollo Creed'em

Ivan zapragnął walczyć z mistrzem świata wagi ciężkiej Włoskim Ogierem. Jednak na solo zgłosił się były mistrz świata znany jako Apollo Creed. Drago pokonał i jednocześnie zabił Creeda, udowadniając tym wyższość radzieckiego boksu nad amerykańskim (co już dawno odkryli jedyni słuszni naukowcy).

[edytuj] Walka z Rockym

Rocky Balboa zgodził się walczyć z Drago, pod pretekstem pomszczenia śmierci przyjaciela Apolla [1]. W tym celu pojechał do Państwa Najbardziej Wrogiemu Kapitalizmowi, gdzie trenował rąbiąc drewno i słuchał narzekań swojego szwagra, któremu radziecka pogoda raczej nie odpowiadała[2].

Drago na początku wygrywał z Rockym, ale w 15 rundzie skończyła mu się moc sterydów zmęczył się i przegrał walkę przez nokaut [3]. Tym samym Zachód zrewanżował się Wschodowi w boksie wagi ciężkiej .
Stasiów

Ivan walczy z Rockym (Rocky to ten bardziej poobijany).

[edytuj] Czy Drago brał sterydy?

Według niektórych źródeł Ivan Drago miał siłę (ponad 300 kg mocy w czasie zadawania ciosu na twarz),bo brał sterydy. Jego żona Ludmiła zdementowała te plotki, mówiąc, że jej mąż jest tak silny, bo regularnie żywi się szpinakiem. Niestety w filmie Rocky IV pojawiła się scena, która pokazała jak Drago przyjmuje zastrzyk[4]. Do dzisiaj nie wiadomo jak było naprawdę.

[edytuj] Ciekawostki

  • Drago poza ekranem jest Szwedem Dolphem Lundgrenem.

Przypisy

  1. Tak naprawdę chciał, żeby to Zachód był lepszy od Wschodu w boksie.
  2. Ciekawe dlaczego...
  3. Przynajmniej przeżył.
  4. Może w tym zastrzyku był szpinak...

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele