Józef Oleksy

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Hitman.jpg

PRAWIE jak Józio

Łysy jedzie do Moskwy!

Kazik o Józefie

Józef to facet przystojny
I do tego bogobojny
Czuprynę ma kędzierzawą
Jeździ zawsze furą klawą
Jest the beściak, tylko czasem
Za mocno się spina pasem...

Adam Mickiewicz o Józefie

Józef Olin Oleksy (ur. 22 czerwca 1946 w Nowym Sączu, zm. 9 stycznia 2015 w Warszawie) – według wierzeń Słowian z terenów południowej Polski bóstwo astralne: ziemskie wcielenie boga księżyca Aaha, przez niektóre odłamy religijne (szczególnie z terenów południowo-wschodniej Małopolski) utożsamiane z grecką Artemidą. Jest przewodniczącym Światowej Rady Mimów.

Podejrzewany o współpracę z KGB stanowczo odrzuca zarzuty twierdząc, że współpracował tylko z Mossadem, CIA oraz ściśle tajnym biurem ochrony bamboszy prezydenta. Złośliwi twierdzą, że jego niecodzienna aparycja to wynik operacji plastycznej wykonanej na końskim zadzie z użyciem okularów. Ma interesujący głos, przypominający stękanie wykończonego nosorożca na kacu. Widywany pijany w rządowym burdelu „Belwedere”.

Niestety Józio stracił immunitet z powodu procesu sądowego, przegrał go i odsiaduje obecnie wyrok w w schronisku dla zwierząt w Tamie Brodzkiej pozbawiony praw publicznych, papieru toaletowego oraz wazeliny. W telewizji zawsze oblany potem.

Jak na przykładnego komunistę przystało, jego pogrzeb miał charakter katolicki.

Nasze strony
Przyjaciele