FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Kurski

Kurski na plakacie propagandowym

Roman Kurski Kanalersi

Ojciec Jacka Kurskiego

A twój dziadek był w Wehrmachcie!

Jacek Kurski do kogokolwiek

Aleksander Kwaśniewski ma więcej seksapilu

Jacek Kurski podczas wywiadu dla stacji TVN

(…) jest sCenzura2synem, ale wolę go mieć po swojej stronie

Jarosław Kaczyński o Jacku, 2005

Wypierdalaj!

Kibice Legii do Jacka

Jacek Bulterier Kurski (ur. 22 lutego 1966 w Gdańsku) – polski dziennikarz, polityk, poseł na Sejm V i VI kadencji, a w latach 2009–2014 europoseł, reżyser filmów fantasy. Od 2016 prezes TVP. Jacek określił swoje cele podczas jednego z wywiadów w 2005 roku: Z tym Wehrmachtem to lipa, ale jedziemy w to, bo ciemny lud to kupi.

Charakterystyka edytuj

Człowiek z gatunku kaczkomo bardzoniesapiens. Jego kłamliwe sztuczki doprowadziły „ciemny lud” do zniknięcia przytulanek i jedzenia z półek i lodówek w domach tychże. Znany też z pokazywania wszystkim swej polskości i z niesamowitego zmysłu wykrywania wszelkich „afer”, których dopuściły się konkurencyjne partie (głównie PO, które jest siedzibą wszelkiego zła). Charakteryzuje się niezwykle rozwiniętą wyobraźnią – potrafi nawet udowodnić Jarosławowi, że białe jest białe, a czarne – czarne. Krasomówca. Jednym zdaniem potrafi zjednać sobie tłumy i fakty. Fakt, że tłumy tumanów, ale zawsze to coś. Jego główne motto: debil zawsze swoich przyciągnie.

Opole 2017 edytuj

Jacek Kurski od wielu lat dba o dobry wizerunek Opola – wraz z Janem Pietrzakiem pragnie założyć nowe The Beatles i zagrać recital na Opolu. O ile edycja z 2016 odniosła sukces (poza występem remizowego zespołu), tak edycję w 2017 zniszczyły wrogie siły z KOD-u. Geniusz Jacka sprawił jednak, że przeniósł zabawę do Kielc w myśl zasady Skoro Rajd Dakar odbywa się w Argentynie, to ja też mogę zrobić kCenzura2ę z logiki.

Według Die Judenzeit zniszczenie koncertu w Opolu było tragedią. To nie była prawda – tragedią była śmierć Zbigniewa Wodeckiego w tym czasie. Działania Kurskiego oraz artystów, którzy nie zaproszeni na koncert odmówili wystąpienia przypominało tragikomedię.

Przodkowie edytuj

Istnieją potwierdzone informacje, wiarygodni świadkowie i niepodważalne dowody, że babcia Jacka Kurskiego służyła podczas II wojny światowej w Gestapo, Waffen SS, Hitlerjugend oraz w sklepie z mydłem. Jednakowoż, najbardziej zatrważającym i skrywanym sekretem rodzinnym Kurskiego, jest fakt iż jego rodzony brat służy w zbrodniczej, antypolskiej, organizacji działającej pod kryptonimem Die Judezeitung.

Ciekawostki edytuj

  • Jacek Kurski to pasjonat sportów wyścigowych – być może następca Roberta Kubicy. Uwielbia pokonywać szosy z dużą prędkością. Przy przekroczeniu prędkości, solidarnie i jak przystało na patriotę, zasłania się Sejmową Legitymacją.
  • Na podstawie jego kariery w TVP Marco Brambilla stworzył film Człowiek demolka.
  • W razie napotkania nie narażać się, nie uciekać! Spokojnie, bijąc pokłony, należy się wycofać poza pole rażenia, które wynosi 40 rzutów moherowym beretem.