FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Raus!

Pewien celnik z lotniska we Frankfurcie do Jacka Protasiewicza

A to wtedy!Gdy Pan najpierw wąchał klej,a potem zabawiał się z owcą?!Coś pamietam!I ludzie w Karkonoszach mówią,ze masz pan z nią potomstwo

Protasiewicz na Twitterze[1]

Jacek „Heil Hitler” Protasiewicz (ur. 5 czerwca 1967 w Brzegu) – polski polityk, były poseł na Sejm, od 2004 Poseł do Parlamentu Europejskiego, a od 2012 jego wiceprzewodniczący, edukator historii z zakresu II wojny światowej na lotniskach w Frankfurcie.

Biografia

Jak każdy prawdziwy polityk, Jacek nie ukończył politologii. Zamiast tego ukończył polonistykę we Wrocławiu. W 2000 roku pomógł Bogdana Zdrojewskiemu zostać panek poniemieckiego folwarku. W latach 1994-2001 działał w Unii Wolności, ale widząc, że partia ta przegra wybory, przerzucił się na PO.

Incydent

Pewna niemiecka gazeta poinformowała, że pan Protasiewicz po lampce wina (nasączonej spirytusem) pozdrawiał celników znanym Heil Hitler, reklamował obozy kolonijne koncentracyjne z okolic Krakowa oraz krzyczał po angielsku, że jest z Unii Europejskiej. Jacek Protasiewicz miał pecha, bo gdyby nie zabrał sprzed nosa wózka do bagażu od pewnego pasażera, to każdy by go olał. O incydencie szybko dowiedział się premier, który pogroził palcem.

Przypisy

  1. Pisownia oryginalna