James Shaffer

James Christian Shaffer – amerykański łopatolog i członek zespołu KukuЯydza. Jak reszta zespołu (oprócz Ray'a i Davida) jest dresiarzem dredziarzem. Zanotowano przypadek, kiedy jego dredy zaplątały się w struny gitary.[1]

[edytuj] Wczesne lata

Dawno, dawno temu, w jakiejś szkole w Stanach był pewien młodzieniec imieniem James Bond. Był on skromny i nie wyłaniał się z tłumu. Jego prawdziwe pochodzenie to méxicana-américana. Kiedyś, kiedy był jeszcze nastolatkiem, jego trój-kołowiec mu się roCenzura2bał, i musiał wsadzić swojego palucha w ten jego łańcuch, przez co prawie stracił palec, a w ramach rehabilitacji musiał grać na gitarze, przez co zaczął studiować łopatologię. Na szczęście zanim to się stało, chodził do szkoły (!), a tam był gnębiony tak samo jak jego kolega z zespołu. Nie no, żartowałem. Krążą słuchy, że jego dredy były inspirowane fryzurą Tarzana, stąd jego małpowaty wygląd. Podczas jego rehabilitacji poznał sympatycznego kolesia imieniem Brian. Szybko się z nim zaprzyjaźnił. Potrafili grać wspólnie godzinami, przez co Brian zauważył talent muzyczny (?) James'a. W ten sposób James dołączył do shit-zespołu zwanego L.A.P.D.. Następnie zespół zmienił nazwę na znany nam już KoЯn. Jego uzależnienie od kukurydzy pojawiło się wraz z wstąpieniem w szeregi ich zespołu Jonathana. Pewnego razu James miał nawet pomysł, żeby jego nowa gitara miała kształt, kolor i smak kukurydzy, ale koledzy z zespołu go po prostu wyśmiali.

[edytuj] Gra w KoЯnie

Przez całą swoją karierę James grał w zespole KoЯn, gdzie uzależnił się od kukurydzy. Nie przeszkadza to jednak jego inwencji twórczej i dalej tworzy jakieś nowe i dziwne dźwięki swoim sprzętem. Któregoś dnia w 2011 stworzył on zespół Strach i System Nerwowy. Miała to być dla niego taka odskocznia, żeby się wyciszyć. Mówi się, że mieli grać country. Jak wiadomo wyszedł chCenzura2owy amelinium metal. Wraz z Jonathanem wypromował zespół zwany Limp Bizkit. Skończyło się to obolałymi uszami ich słuchaczy. Odpowiednikiem James'a z Limpa jest Łez Borland (bo wywołał dużo łez[2]). Tak jak większość gitarzystów preferuje gitary marki Jebanez[3]. Co do kukurydzy, jest najbardziej tolerancyjny z całej grupy, bo nie musi zażywać dużych jej dawek, z wyjątkiem szóstego albumu, gdzie musiał zażyć wybuchową[4] dawkę kukurydzy. Jego marzeniem jest zostać małpą drzewną po zakończeniu kariery muzycznej (dlatego się do niej upodabnia). Jeżeli byłeś w Bakersfield i widziałeś jakąś małpę na wolności, to wiedz, że mógł to być James. W wolnym czasie uwielbia grać w szachy.

Przypisy

  1. Podczas koncertu w Polsce. Przypadek?
  2. W tym negatywnym znaczeniu.
  3. Bo są po prostu chu*owe zajebiste.
  4. Allah Akbar!!!
Nasze strony
Przyjaciele