Jarosław Sokołowski

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego gangstera i kapusia. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Przed domem noc dami

Zdjęcie Jarosława Sokołowskiego wykonane za zgodą policji

Bandytą to ja nie byłem nigdy, ale przestępca pół życia.

Masa o sobie

– W dokonaniu ilu przestępstw uczestniczyłeś?
– To były dziesiątki w ciągu dnia. Ciężko policzyć.
(…)
– Jak teraz się z tym czujesz? Potrafisz spojrzeć w lustro?
– Świetnie się czuję. Mam czyste lustro.

Masa w rozmowie z internautami

Jarosław Sokołowski (znany jako Masa, ur. 1962 w Pruszkowie) – polski gangster, najpierw przynieś, podaj, pozamiataj u gangstera Pershinga, a potem gdy zaczął sypać usługiwał psu o tym samym imieniu. Celebryta.

Masa był znany jako przeciwnik niskiego przyrostu naturalnego. W ramach walki zgwałcił kilkanaście dziewczyn. Za niepłacenie alimentów[1] policja zatrzymała Masę 30 grudnia 1999 roku, choć już wcześniej gangster udzielił wiele informacji służbom. Nowe tysiąclecie gangster zaczął w areszcie. W połowie 2000 roku zdradził kumpli i zaczął sypać w sądzie. Dziś robi za świadka koronnego i jak przystało na polskich przestępców robi w chCenzura2a wymiar sprawiedliwości robiąc z siebie celebrytę. Jarek dzisiaj ma większą ochronę niż jego imiennik, także związany z mafią. W wolnych chwilach promuje ćwiczenia kulturystyczne oparte o program Najpierw masa, potem Masa.

Warto zaznaczyć, że Jarosław Sokołowski łamał prawo na masową skalę przez całe lata 90. i nie poniósł żadnej odpowiedzialności za to. Z kolei ty bez problemu otrzymasz kilka lat więzienia, gdy nie zapłacisz podatków.

[edytuj] Publicystyka

  • Autobiografia, wyd. Rudy 2010.
  • Jak poderwać dziewczynę na gwałt, wyd. Świat Książki 2012.
  • Jak pozbyć się masy, wyd. Świat Książki 2013.
  • Pershingi i inne rasy psów, wyd. PWN 2015.
  • Czyste lustro, wyd. Wykop 2016.

[edytuj] Ciekawostki

  • Jest jedynym polskim celebrytą, którego nie spotkasz na ulicy.
  • 24 października 2016 roku, Masa przeprowadził AMA na portalu Wykop.pl. AMA spotkało się z dużym sprzeciwem, ponieważ użytkownicy bali się, że Masa ukradnie im ich wszystkie plusy. Na szczęście, doszło tylko do kradzieży kilku rogali z serwerowni.

Przypisy

  1. No bo kto w bananowych republikach walczy z gwałcicielami i rozbójnikami?

Nasze strony
Przyjaciele