John Otto

W tym przypadku to perkusja gra na Johnie.

Radziecka inwersja o Johnie

John Everett Otto (ur. 22 marca 1977 w Jacksonville w stanie Floryda) – amerykański garncarz, obija się gra na perkusji w Limp Bizkit. Ma zaszczyt być kuzynem Sama Riversa, który też tam gra. Czasami przejawia się u niego syndrom znerwicowanego perkusisty. Legendy głoszą, że chodził do szkoły dla perkusistów jazzowych, a co za tym idzie, jest to perkusista jazzowy. Drugą plotką (tak, na pewno) jest to, że Johnowi połamały się talerze pałeczki, dlatego Limpi nie mogą nagrać nowego albumu. Jest najcichszym i najspokojniejszym członkiem zespołu, w przeciwieństwie do Mr.Fuck!. Pewnie gra w szachy, tak jak ten od pasterzy. Widziano ich też, jak grali w pasjansa (nie na komputerze, no-lifie). Tak jak Fred lubi nosić spodenki ¾.

[edytuj] Historia

Jest współzałożycielem Limp Bizkit i bębni u nich tylko po to, aby ich muzyka miała sens. Typowy perkusista. Tak jak reszta grupy, też lubi biszkopty i jest z Jacksonville. Na początku chodził do jakiejś szkoły prywatnej dla perkusistów jazzowych, która, jak widać, nic mu nie dała. Jego mama zabroniła mu grać w tym opętanym szatanami Biszkoptowym Limpie. Jednak on uciekł z domu i postanowił zostać perkusistą metalowym, mimo iż dalej gra tak jak jazzowy. Dlaczego perkusista? Ponieważ chciał wyżyć się na sprzęcie, ale przesadził, a w konsekwencji Limp Bizkit przez niego nie może nagrać nowego albumu, i do tego jeszcze hajs z JuTuba się nie zgadza, więc nie mogą kupić Johnowi nowego sprzętu. Historia Johna skończy się na tym, że w końcu wyląduje pod mostem, bo zabraknie hajsu. I po co było uciekać z domu…

Nasze strony
Przyjaciele