Jon Lajoie

Lajoie.jpg

Czujesz respekt?

Jon, jeśli chcesz odnieść sukces w życiu, to daruj sobie, bo jesteś niedorozwojem.

Rada babci Jona

Jon „MC Vagina” Lajoie – artysta kabaretowy, twórca takich hitów jak Everyday Normal Guy, Show Me Your Genitals, czy High as Fuck. Reprezuntuje północ. K do ANADA suko!

[edytuj] Dzieciństwo

[edytuj] Molestowanie seksualne

W filmie Lekcje Życiowe z Jonem artysta przyznaje się do molestowania seksualnego przez pewnego mądrego, starego mężczyznę. Miał go nakłonić do współżycia słowami Jestem starym mądrym człowiekiem, więc mogę dotykać cię w okolicach kąpielówek. Wydarzenie to miało duży wpływ na uświadomienie seksualne Jona.

[edytuj] Przemoc fizyczna

Mój brat kiedyś mi powiedział:
Cios! Kopniak! Ukłucie!
Cios! Kopniak! Ukłucie!
Żartuję, to były rzeczy, które mi robił!

Jon Lajoie o wyrażaniu miłości przez swojego brata

Lajoie za młodu był świadkiem przemocy fizycznej, co miało duży wpływ na jego życie. Dorastał bity przez brata i okradany przez najlepszego przyjaciela. Ponadto był świadkiem śmierci swojego dziadka.

[edytuj] Dorosłe życie

[edytuj] Problemy seksualne

LajoieCar.jpg

Lajoie lansuje się w stylu naszej-klasy

Kobiety są głupie, więc ich nie szanuję

Jon o kobietach

Zbyt częsta masturbacja spowodowała, że Jon ma problem z przedwczesnym wytryskiem. W utworze Too Fast śpiewa o tym, że może kontrolować wszystko oprócz tego. To i kilka błahostek (zabicie ojca wybranki, permanentne zdradzanie) doprowadziły do rozpadu trzech związków.

[edytuj] Epizod z narkotykami

Jon otwarcie przyznaje, że pali zioło. Z resztą to nic dziwnego, bo na trzeźwo nikt nie stworzył by takich utworów jak on. Gdy był na haju wymyślił grę, do której był potrzebny kij bejsbolowy i jeżozwierz. Niestety nikt nie sprzedawał jeżozwierza, toteż Jon porzucił ten pomysł i poddał się nałogowi.

[edytuj] Muzyka

Płyta „You want some of this?” zyskała duże uznanie wśród krytyków[potrzebne źródło]. Znajduje się na niej siedemnaście utworów w wielu stylach (gangsta rap, dance, pop, metal).

Z okazji śmierci Michaela Jacksona Lajoie nagrał piosenkę „Michael Jackson is dead”, w której stawia dość odważną tezę, że MJ umarł przez zadławienie się spermą dwunastolatka. Większość użytkowników wyraża swoje niezadowolenie (np. „Obviously your a fucking retard”, „Fucking losers , Respect Michael ! <3”) albo bezgranicznie zgadza się z Jonem („fuck yea.good work”, „xD that's cool”).

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele