Jonathan Davis

Gdzie jest moja kukurydza?!?

Jonathan Davis w trakcie czytania tego artykułu

Jonathan Davis – nałogowy palacz kukurydzy i wokalista zespołu KoЯn. W dzieciństwie gnębiony i poniżany, co wpłynęło na pisane przez niego teksty. Nieumiejętnie wykonał logo swojego zespołu.

[edytuj] Wczesne lata

Na początku był chaos, a z tego chaosu wyłonił się szatan zwany Jonathanem Davis'em. Jego przeznaczeniem było uprowadzenie wszystkich ludzi i zrobienie z nich Armii Piekieł. Jednak Jonathan znalazł inny sposób na to. Podążając logicznym tropem, Jonathan wywnioskował, że wielu ludzi uwielbia słuchać muzyki (bystre spostrzeżenie), a co za tym idzie, postanowił on stworzyć zespół, który będzie oddany Szatanowi (czyli jemu). Był to zespół z oryginalnym pomysłem, ponieważ jego nazwa w żaden sposób nie kojarzyła się z Piekłem ani demonami, itd. Jednak samo logo zdradzało piekielne pochodzenie. Kaleczenie pisowni i to яosyjskie „Я”, postrzępione litery... wyraźnie widać tu wpływy Szatana... i яosyjskiej mafii. Tuż po założeniu zespołu Jonathan pomyślał, że po kryjomu naniesie poprawki w tekście i wyszedł już wszystkim znany pierwszy album, gdzie słyszymy, jak to Jonathan biadoli o swoim życiu, że nie ma ono sensu, że jest beznadziejny... ech, już wolelibyśmy słyszeć o tym Szatanie. Po nagraniu pierwszego albumu sprzęt chłopaków okazał się być już bezużyteczny, ze względu na wyżywanie się na nim w tym właśnie albumie. Wtedy Jonathan zaproponował kupienie chłopakom lepszego sprzętu, i jak widać, kolejny album brzmi lepiej.

[edytuj] Późniejsze lata

Po wydaniu iluś tam albumów Jon wpadł na pomysł, żeby powrócić do korzeni. Wtem chłopaki pewnym krokiem wkroczyli do studia, chwycili za sprzęt, i na początku nie wiedzieli od czego zacząć. Potem jednak wszystko wyszło w praniu. Po nagraniu tego albumu chłopaki musieli zażyć extra dawkę kukurydzy, ze względu na ich wyczerpanie fizyczne. „Max pierCenzura2ęcie, Max Szatana!”, powiedział Jonathan, a Head i reszta potwierdzili jego zdanie (i wtedy Head sobie poszedł). Zdanie chłopaków bardzo ucieszyło Jonathana i postanowił, że mogą już nagrywać lżejsze albumy. Wielu fanom KoЯna się to nie spodobało, ponieważ czczą Szatana lubią mocne pierCenzura2ęcie. Później już było coraz gorzej. W 2007 Szatan chciał się jakoś uwolnić z ciała Jonathana, a w 2011 Szatan umarł, a w raz z nim cały świat pop-metalu nu metalu. Przez Jonathana KoЯn już nie będzie taki sam.

[edytuj] Dzieciństwo

Jak już wszyscy wiedzą, Jonathan nałogowo pali kukurydzę, a to uzależnienie wzięło się stąd, że rodzice Jonathana byli rolnikami uprawiającymi kukurydzę. Pewnej nocy, gdy jego rodzice spali, Jonathan obudził się, bo był głodny, a z racji tego, że lodówka była pusta (jak zawsze), to młody Jonathan postanowił, że pójdzie na pole rodziców i nażre się kukurydzy. Bardzo mu ona posmakowała i każdej nocy, kiedy się budził (codziennie), szedł na pole rodziców i się obżerał kukurydzą. Od tego momentu Jonathan popadł w uzależnienie i nie jada nic prócz kukurydzy, ewentualnie płatki kukurydziane „KoЯn Flakes”. Pewnego dnia w szkole, idąc korytarzem, oberwał pałeczką do perkusji. Wziął ją ze sobą, aby w domu porozmyślać nad jej egzystencją. Wpadł na wielce niesamowity pomysł, a mianowicie zostanie perkusistą. Od tego czasu Jonathan zaczął ostukiwać bębny, które ukradł babci, bo nie było go stać na sprzęt. Tydzień później przyjechali do niego znajomi ze Szkocji. Był ostry melanż, więc ci znajomi, naCenzura2ni w trzy dupy postanowili zagrać Jonathanowi na dudach z okazji jego urodzin (z 7-miesięcznym wyprzedzeniem). Tak mu się spodobały te dudy, że aż zaczął na nich grać. Ależ był wtedy chłopak podniecony. A co, gdyby tak te dudy wykorzystać te dudy w połączeniu z metalem? – pomyślał Jonathan. Nie wpadł jeszcze na pomysł, żeby założyć zespół. Niestety później na niego wpadnie...

Nasze strony
Przyjaciele