Jordania

Jordania
المملكة الأردنّيّة الهاشمي
600px-Flag of Jordan
Flaga Jordanii
Stolica Al-Basket
Król Michael Jordan
Ludność Mniej niż 20 osób
Powierzchnia 92 300 km²

Jordania (właściwie: المملكة الأردنّيّة الهاشمي)państwo położone na Dalekim Wschodzie. Usytuowane między Syrią, Turcją, Irakiem, Libanem i Izraelem królestwo, rządzone od zarania dziejów przez Michaela Jordana.

[edytuj] Historia

Wiele lat temu Michael Jordan otrzymał mnóstwo pieniędzy, które zainwestował w 92 300 km² pustyń i piasku. Teren ten nazwał Jordanią na swoją cześć. Założył wtedy miasto Al-Basket i uczynił je stolicą swojego państwa. Sprowadził tam również swoją rodzinę i znajomych.

[edytuj] Czasy Obecne

Obecnie Jordania jest liderem w handlu piaskiem. Szacuje się, że Michael Jordan zarabia na tym 251mld USD miesięcznie. Rozwój rolnictwa jest w znacznym stopniu ograniczony, gdyż tylko 4% ziemi nadaje się pod uprawę. Reszta kraju jest zajęta przez boiska do koszykówki. Jordania utrzymuje dobre kontakty dyplomatyczne z Syrią, Izraelem, Chicago i NBA.

[edytuj] Przyszłość

Jordania jest systematycznie przerabiana na pole golfowe. W tym celu wynajęto 61 milionów Syryjczyków siejących ziarna trawy wśród pustyni Jordanii. Pole golfowe ma zająć powierzchnie całego kraju. Ma to przyciągnąć rzesze snobistycznej elity, która napędzi przemysł turystyczny.

[edytuj] Czasy współczesne

Jordania jest okupowana przez koszykarzy, którzy produkują tam koszyki w ilości 4 na minutę. Dodatkowo wyspa żyje z eksportu butów „Jordan” na wyspy Brytyjskie. Sam Jordan piastuje zaszczytne stanowisko na wyspie i wszyscy starają się mu dogodzić. Dodatkowo królowa Marcelina gotuje ciepłe posiłki i dba o dietę króla.

Crystal earth To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.

Nasze strony