Jumpstyle

Jumpstyle – gatunek muzyczny i taneczny, powstały w Niderlandach i Belgii w latach 90 XX wieku, połączenie wszystkich gatunków techno.

[edytuj] Muzyka

Opiera się głównie na trzech, maksymalnie czterech odcinkach bitu, które nachodzą na siebie, odłamują się, robią przeskok i wyciszają kilkunastokrotnie. Nurt ten jest ściśle powiązany z przekompresowaną, pierdzącą stopą, nazywaną przez niektórych hardkickiem. Co lepszy producent potrafi zagrać przy jej pomocy całą linie melodyczną, basową i perkusyjną. Po za tym używa się dużych ilości syntezatorów ukradzionych wczesnym artystom disco polo.

Nie ma to słów ani głębszego sensu, ale cieszy widownię, którą są zazwyczaj parkourowi młodzi chłopcy, którzy myślą, że jumpstyle jest najlepszym sposobem na wyrywanie lachonów.

[edytuj] Taniec

Jest to swoista odmiana neostradowego ADHD. Machanie nogami na zasadzie szybko i byle jak. Wśród leniwych okazów tancerzy przypomina to kankana, a wśród tych nadgorliwych – padaczkę. Ewentualnie wyrażający radość taniec ludzi epoki kamienia łupanego/epoki kamienia gładzonego, po schwytaniu wielkiego, grubego zwierzątka dla całej rodziny.

Jest kilka sposobów tańca. Najbardziej widowiskowym jest Team Jump (jak ktoś się wypierdoli to JEST widowisko). Jumpstyle musisz tańczyć w odpowiednich butach, inaczej nie będziesz potrzebował już butów (stwardnieje ci spód stopy albo zrobią ci się takie odciski, że stojąc będziesz się kiwał). Nie tańcz w domu, zwłaszcza jeśli jesteś dość tęgi. Chyba nie chcesz zwisać nogami u sąsiada?

Nasze strony
Przyjaciele