Jumpstyle

Jumpstyle – gatunek muzyczny i taneczny, powstały w Niderlandach i Belgii w latach 90 XX wieku, połączenie wszystkich gatunków techno.

[edytuj] Muzyka

Opiera się głównie na trzech, maksymalnie czterech odcinkach bitu, które nachodzą na siebie, odłamują się, robią przeskok i wyciszają kilkunastokrotnie. Nie ma to słów ani głębszego sensu, ale cieszy widownię, którą są zazwyczaj parkourowi młodzi chłopcy, którzy myślą, że jumpstyle jest najlepszym sposobem na wyrywanie lachonów.

[edytuj] Taniec

Jest to swoista odmiana neostradowego ADHD. Machanie nogami na zasadzie szybko i byle jak. Wśród leniwych okazów tancerzy przypomina to kankana, a wśród tych nadgorliwych – padaczkę. Ewentualnie wyrażający radość taniec ludzi epoki kamienia łupanego/epoki kamienia gładzonego, po schwytaniu wielkiego, grubego zwierzątka dla całej rodziny.

Jest kilka sposobów tańca. Najbardziej widowiskowym jest Team Jump (jak ktoś się wypierdoli to JEST widowisko). Jumpstyle musisz tańczyć w odpowiednich butach, inaczej nie będziesz potrzebował już butów (stwardnieje ci spód stopy albo zrobią ci się takie odciski, że stojąc będziesz się kiwał). Nie tańcz w domu, zwłaszcza jeśli jesteś dość tęgi. Chyba nie chcesz zwisać nogami u sąsiada?

Nasze strony
Przyjaciele