Kaboom.pl

Znajdź coś dla siebie i zdetonuj nudę!

Napis polecający granie detonowanie gier

Kilka minut i strona Cenzura

typowy Hacker o tej stronie

Kaboom!!!

Wypowiedź wiernego fana serwisu

Kaboom! – typowa strona z grami, stworzona przez pewnego studenta z Sopotu o nicku „Cisza” bliżej nieznaną osobę. W sumie nic ciekawego.

[edytuj] O stronie

Strona ma różnorodną tematykę i znajdziemy tam interesujące gry jak seks ze swoją starą czy Sex simulator. Nie zabrakło tam również gier dla najmłodszych i Pokemonów. Jeśli wolisz mocne wrażenia, to masz do wyboru kilka gier, na przykład Saper.

Logo Kaboom!

Logo tegoż serwisu

[edytuj]

Logo, tak jak humory Administratorów, bywa zmienne. Raz jest zakręcone, zdziwione, zażenowane, z wybitym zębem (najrzadsze, pojawia się głównie po jakiejś bójce) lub (na noc) śpiącą z glutem w nosie. Więcej grafik nie pamiętam, za niedogodności przepraszam.

[edytuj] Admin

Jak wiadomo każda prawie każda strona ma swojego Administratora (na nk.pl na przykład jest, ale go nie ma, co przeczy prawom logiki). Na Kaboom! natomiast jest trzech takich.

Oto oni:

  • Cisza – chętny do pomocy Dupek, można go niezwykle łatwo wkurzyć. Zwykle wystarcza przekleństwo, albo ten cytat: Admin ma dziś urodziny, będzie trzepał pół godziny.
  • Oga – taka, co gry dodaje i ostrzega przed ostrzeżeniem, które jest przed tym właściwym ostrzeżeniem od Ciszy, robota godna podziwu. Kiedy użytkownicy zadają pytania typu „A jak ustawić awatar?” ona daje link do poradnika.
  • Administrator – nowe, całkiem odmienne „ja” Ciszy i Ogi. No i kurde nie ma kogo zaczepiać.

[edytuj] Shoutbox

Znajduje się tutaj Shoutbox, którego nazywają Kaboomikator. Nie ma nic wspólnego z detonacją. Jego nazwa wzięła się z połączenia dwóch wyrazów: komun Kaboom i ikator.

[edytuj] Shoutbox w sierpniu 2014 roku

W tym czasie shoutbox dostał aktualizję do komun lepszych rozmów. Wiele osób jednak go nie zobaczyło, gdyż ćwoki umieściły go w małym kwadraciku, a napisanie coś na nim powodowało wybuch kompa, gdyż Dupek nie płacił za neta.

[edytuj] Shoutbox w grudniu 2014 roku

Kaboomikator został usunięty. Zostanie on przywrócony w bliższej lub dalszej przyszłości

[edytuj] Ciekawostki

  • Userzy to głównie dzieci poniżej 12 roku życia.
  • Zdarzają się też użytkownicy powyżej 18 lat.
  • Gier jest 33104 oraz 887 filmów o grach, więc jest z czego wybierać.
  • Ponad 19000 użytkowników i wciąż rośnie.
  • Jest tam Mario
  • …i jego przeróbki.
  • Na wyszukiwarce gier jest Toad, czyli postać z ww. gry.
  • Userzy lubią placki…
  • …i naleśniki.
  • Jest tam Shoutbox.
  • Po wejściu na stronę Ciszy pojawia się „Profil który chcesz obejrzeć nie istnieje”.
  • Dnia 26.04.2012 „serwer dostał zadyszki”. Ktoś chyba nie lubi zmian…

[edytuj] Linki zewnętrzne

Nasze strony
Przyjaciele