FANDOM

Kaczka
Zmutowana Kaczka
Zwykła kaczka w stanie wolnym

Po wodzie pływa i kaczka się nazywa?

Błyskotliwa zagadka o kaczce

Kaczka – rodzaj ptaka, najczęściej złoty lub dziennikarski, często buntujący się. Do najbardziej popularnych osobników należą:bardzo znana Kaczka Brzeszczotniczka która należy do nieznanych kaczkow lecz każdy ja lubi gdyż ma ja co niedzielę w rosołku mocy. Ich cechą charakterystyczną jest fakt, że nie widać czy stoją, czy siedzą.

Groźnym gatunkiem jest jeszcze Donald Tusk będący jedynym okazem tej odmiany, aczkolwiek, teraz, gdy stał się królem, grozi nam epidemia, która została już wykryta w Polsce. Najnowsze badania naukowców wskazują również na obecność Bogusława Kaczyńskiego. Kaczka jest w Polsce gatunkiem ściśle chronionym przez cały rok. U zwierzęcia jeszcze nie zaobserwowano okresu rozrodczego, więc została objęta ochroną konstytucyjną w grudniu 2005.

Kaczki słyną z tego, że nie posiadają pięt, przez co są niezniszczalne. Stąd wniosek, że jeśli zderzymy dwie kaczki z pierwszą prędkością kosmiczną, powstanie czarna dziura i nastąpi koniec świata.

Z ostatnich badań rosyjskich oraz białoruskich naukowców wynika, ze nie wszystkie kaczki potrafią latać. Z przeprowadzonych eksperymentów wynika, że o ile wszystkie kaczki potrafią wystartować, to nie wszystkie potrafią dolecieć do celu i wylądować. Najczęstszym zakończeniem podróży było wodowanie awaryjne, jednakże podgatunek khaczynskus blizniakus upodobał sobie zamglone pasy przed lotniskami wojskowymi w okolicach Smoleńska.

W średniowieczu kaczki stosowano do sprawdzenia czy dana osoba jest czarownicą, czy też nie.

Zobacz też edytuj