Kalendarz świąt nietypowych/listopad

Uroczystość Wszystkich Świętych

A także Światowy Dzień Wegan i Dzień Budzicieli Narodu w Bułgarii. Chyba chcą im uświadomić, że bez mięsa wcale nie da się przeżyć.

At Rest
  • 846 – urodził się Ludwik II Jąkała, kró-król za-za-za-zacho-cho-chodniofranki-kijski.
  • 1112 – niejaki Alfons I Zdobywca zostaje hrabią Portugalii.
  • 1295 – król Aragonii Jakub II Sprawiedliwy zblankował Andegawenów.
  • 1512 – freski Michała Anioła zostały pokazane publicznie. Z powodu wielkiego tłumu gapiów, grafficiarze przełożyli swoją akcję na następny dzień.
  • 1335 – została założona Grupa Wyszehradzka. Wbrew obiegowej opinii, nie brał w tym udziału Lech Wałęsa.
  • 1705 – król August II Mocny ustanowił Order Białego Macieja Orłosia.
  • 1880 – jedna z trzech dat urodzin Szaloma Asza.
  • 1894 – pierwsze dni panowania ostatniego cara Rosji.
  • 1918 – powstał Związek Harcerstwa Polskiego, zrzeszający młodych alkoholików szlajających się po lasach.
  • 1946Karol Wojtyła został... Nie, jeszcze nie papieżem. Dopiero księdzem.
  • 1952Amerykanie przetestowali bombę wodorową. Wynik: jest pierdolnięcie.
  • 1985Polacy wykupili cukier.
  • 1993Unia Europejska się założyła. Nazwa, znaczy się.
  • 2008 – Grigol Mgalobliszwili został premierem Gruzu.
  • 2011 – kapitan Tadeusz Wrona zapomniał wyciągnąć nogi kółka samolotu.
  • 2017 – kilkanaście osób zginie na polskich drogach spiesząc się na groby zmarłych.
ZniczPozytywka
  • 34567 p.n.e. – któryś z homo sapiens zapala znicz, wybucha pożar.
  • 998 – Odylon z Cluny poczuł nagle, że jest mu za duszno i zapoczątkował obchody Zaduszek
  • 1769 – Wieża katedry wileńskiej spadła na bańkę 6 duchownym.
  • 1947 – pierwszy i ostatni lot amerykańskiej łodzi latającej, o bardzo poważnie brzmiącej nazwie Świerkowa Gęś.
  • 1963 – rodzi się Iwona Pavlović i od razu rusza w tany. Na razie nikt jej nie zna, co zmieni się dopiero po przyjęciu posady w Tańcu z gwiazdami.
  • 1974 – Dąb Jagiełły upada! Żałoba narodowa.
  • 2004:
  • George Bush po raz n-ty zostaje wybrany na prezydenta USA. Wszystkim, którzy na niego głosowali, składamy najserdeczniejsze gratulacje i radzimy uciekać w pizdu.
  • umiera Zjeb Zajed ibn Sultan an-Nahajan, prezydent Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wszyscy potrafią powiedzieć jego imię, prawda?
Mysliwy
Czlowiek z rowerem
  • 23423 r. p.n.e – małpa nauczyła używać się kamienia.
  • 1790 – założono Cmentarz dla bogatych w Warszawie.
  • 1862 – Richard Gatling wynalazł maszynkę do zabijania.
  • 1962 – urodził się Przemysław Babiarz, a czym on się zajmuje to każdy wie.
  • 1977 – powstał Instytut Sportu w stolicy naszego zacnego kraju.
  • 2000 – w TVP2 wystartował ulubiony tasiemiec Polaków, czyli M jak Miłość.

Dzień Postaci z Bajek

Również Rocznica Zamachu Prochowego.

Puchatek otyły
  • 871 p.n.e. – pod wpływem silnych dragów natchniony autor tworzy jedną z pierwszych bajek dla dzieci.
  • 1605 – spisek prochowy został udaremniony. Anglicy stracili niewątpliwą przyjemność oglądania wybuchu własnego parlamentu. Ciekawe ile osób wie, że maska Anonymous to wizerunek twarzy niedoszłego zamachowca Guya Fawkesa?
  • 1916Niemcy i Austria nam obiecali, że będzie zajebiście.
  • 1984Kielce dostały +3 do zajebistości.
  • 2006Saddam Husajn usłyszał wyrok: a idź do diabła.
Rasio1
  • ok. 45 p.n.e – Galowie dopuścili się zbrodni na świętych lasach – Panoramiks zebrał składniki do wykonania magicznego napoju.
  • 1860 – Abraham Lincoln został wybrany na prezydenta USA. Po wojnie secesyjnej zastrzelono go. Niezbyt ekologicznie, bo kula z czegoś musiała być zrobiona.
  • 1937Włochy przystąpiły do paktu antykominternowskiego. W końcu radziecka rewolucja mogłaby zakłócić handel pizzą i makaronem.
  • 1949 – ze scalenia Nowej Gwinei Australijskiej i Papui powstała Papua Nowa Gwinea. Posiada domenę .pg, przez co niekiedy jest mylona z popularnymi formatami graficznymi.
  • 1951 – pierwsze polskie wersje sowieckiej Pabiedy opuściły Żerań.
  • 1953 – powstał Teatr Telewizji. Niestety, zapachu desek ze scenicznej podłogi nie przeniesiono na ekrany.
  • 1975 – tzw. Zielony Marsz. Nie, nie chodziło o manifestację wolnych konopi. Przynajmniej żadna roślinka nie ucierpiała.
  • 1985Wojciech K Jaruzelski został przewodniczącym Rady Państwa.
  • 2008 – Jigme Khesar Namgyel Wangchuck został koronowany na władcę Mhetanu Hetanu Phropanu Bhutanu.
Carol Gilligan P1010970 - cropped
  • kiedyśtam p.n.e. – pierwsze feministki robią wielki bum! i rozwalają te szowinistyczne świnie, jakimi okazały się być dinozaury. Dinozaury wymierają.
  • 1893feministki biorą głęboki wdech, gdyż w Kolorado kobiety uzyskały prawa wyborcze.
  • 1987 – Zin Al-Abidin Ben Ali (bardzo proste i popularne imię), premier Tunezji, obalił prezydenta Habiba Burgibę.
  • 1939Sikorka wlatuje na stanowisko Naczelnego Wodza i Generalnego Inspektora Sił Zbrojnych, czymkolwiek by to stanowisko było.
  • 1999TVP2 po raz pierwszy puściło jakiś shit świetny polski serial „Na dobre i na złe”.
  • 2004amerykańscy naukowcy odkrywają planetoidę, która w 2012 może na pewno uderzy w Ziemię.

Święto konstytucji Mikronezji

Czyli takiej dość małej konstytucji

Palau mapa

Światowy Dzień Gry Wstępnej

Lub jak kto woli: Międzynarodowy Dzień Walki z Faszyzmem i Antysemityzmem oraz Światowy Dzień Jakości.

Grawstepna

Wspomnienie Świętego Monitora

Dzień Młodzieży oraz Dzień Jeża.

Monitor
  • 1003 – napadnięto na pięciu zakonników, co zakończyło się ich śmiercią i wliczeniem ich w poczet męczenników.
  • 1213, od 08:09 do 14:15 – lokalna impreza z okazji daty zapisywanej jako 10.11.1213.
  • 1292 – Zator otrzymał prawa miejskie; liczba zawałów wzrosła.
  • 1444 – bitwa pod Warną. Czy chciałbyś zginąć w wieku 20 lat, będąc królem?
  • 1483Marcin Luter dokonał swojej pierwszej reformy, jaką było zwiększenie zrodzonej ludności świata o własną osobę.
  • 1969 – Ulica Sezamkowa ukazała się światu, wydobywając ze swych tajemniczych zakamarków przedziwne stworzenia.
  • 1980 – zarejestrowano NSZZ Solidarność.
  • 1990 – premiera filmu Kevin sam w domu. Śmierć i Podatki zaczęły się zawstydzać.
  • za kilka lat – technologia obrazów 3D przestanie wywoływać nudności i monitory pochłoną nas w wyświetlany przez siebie świat.

Dzień Chińskich i Japońskich Singli

A także: Dzień Wyzwolenia (Belgia), Dzień Ojca (Finlandia), Dzień Rozejmu (Francja), Dzień Republiki (Malediwy), Dzień Bliźniąt (Tajwan), Dzień Weteranów (USA) i oczywiście Dzień Pamięci (Commonwealth). A także last but not least Święto Niepodległości Angoli. Gratulujemy Angolom.

Vladimir Putin 11 November 2001-1
  • Tak dawno, że najstarsi górale nie pamiętają – skośnoocy single skrzyknęli się i ustanowili swoje święto.
  • 1918 – została zakończona I wojna światowa. W tym samym czasie Kasztanka obejmuje urząd pierwszej klaczy, czy jakoś tak.
  • 1926 – w USA otwarto Route 66. Aż dziw, że nie ma żadnego święta z tej okazji.
  • 1965Zimbabwe ogłosiło niepodległość. Gdyby wtedy wiedzieli...
  • 2013Platforma uznała, że ważniejszy od świętowania 95. rocznicy odzyskania niepodległości jest wiec z dyskusjami czy będziemy dalej korzystać z wungla czy nie.
  • 2017 – w niewyjaśnionych okolicznościach zostały zamknięte wszystkie sklepy, nawet kwiaciarnie. Śledztwo w tej sprawie trwa. Obywatele są zmuszeni robić zakupy na stacjach benzynowych.
60m Hot Dog Akasaka Aug4 06
  • 4000 p.n.e. – Adam bije rekord świata w jedzeniu jabłek na czas. Idiotyczne, c'nie?
  • 1864 – wybuchła wojna brytyjsko-bhutańska. I to dosłownie.
  • 1914Imperium Osmańskie chcąc wyprzedzić ISIS ogłasza Dżihad.
  • 1927Stalin wygryzł Trockiego. Na razie tylko z partii.
  • 1933 – sfotografowano potwora z Loch Ness.
  • 1935 – w Łowiczu było pierdolnięcie.
  • 1962 – odbyła się premiera filmu O dwóch takich, co ukradli księżyc. Niezależnie, jak to skomentuję, i tak będzie źle, więc po co się wysilać?
  • 2003Polska wygrała z Włochami. Tym razem nie w szachy.
  • 2006 – wybraliśmy świnie do korytek (tych mniejszych) na kolejne 4 lata.

Święto Służby Uzbrojenia i Elektroniki

Dzień Łapania za Cycki lub za Tyłek

StickGun
  • ok. 10 000 p.n.e – jeden człowiek rzucił w drugiego kamieniem. Uczynił to tak zręcznie, że wcielono go do plemiennej armii.
  • 565 – Justynian I Wielki, cesarz bizantyjski, zmarł. No co, że niby jak cesarz, to nie mógł tak sobie umrzeć?
  • 1918 – powstała Rada Robotniczo – Żołnierska. Ulokowała swoją siedzibę w wolsztyńskiej... mleczarni.
  • 1939 – Służbę Zwycięstwu Polski przemianowano na Związek Walki Zbrojnej. Nie kojarzycie? No dobrze. A Armię Krajową to jednak znacie, co?
  • 1962 – powstała Liga Obrony Kraju. To ci od kółek strzeleckich.
  • 1987 – polska Brzydula przyszła na świat. Pępowina przeraziła się i pękła sama.
  • 1995Golden Eye, I found his weakness...
  • 2015pewni muzułmanii postanowili zrobić bombową imprezę w centrum Paryża.
  • ok. 3195 – ...no bo Golden Eye nie wystarczy, wszyscy będą się złomować w Gwiazdach Śmierci.

Dzień Króla Juliana

grzejmy się więc w blasku jego chwały! I Dzień Seniora oraz Dzień Wyznawania Miłości, ale to w sumie nieważne.

Lemur Król Julian
  • Bardzo dawno p.n.e. – Nic się nie stało.
  • 347 – Nikt ważny się nie urodził, nikt ważny nie zmarł.
  • 1856 – W Poznaniu gaz zaczyna się rozprzestrzeniać. Nie, nikt nie zginie - to tylko otwarcie gazowni miejskiej.
  • 1889 – Rodzi się Jawaharlal Nehru, późniejszy premier Indii. Już pierwszego dnia przyodziewa biały czepek, który będzie nosił do końca życia.
  • 1982 – Św. Wawrzyniec woła o pomstę do nieba, gdyż kościół pod jego wezwaniem płonie.
  • 1922 – BBC rozpoczęła nadawanie programu radiowego. Jakby im jeszcze mało było, jeszcze radio! Za co ja płace te podatki?!
  • 2006Pedały, geje, lesby Homoseksualiści (nareszcie dobre, nie obrażające nikogo słowo) mogą się cieszyć, gdyż w RPA zalegalizowano małżeństwa osób tej samej płci.
  • 2017Król Julian urządza imprezkę na swoją cześć.
Monte... Cassino
  • 473 p.n.e. – jeden Arab zabija drugiego i gwałci jego żonę, powodując tym samym narodziny Osamy bin Ladena. Dzięki tej.
  • 1316 – rodzi się Jan I Pogrobowiec, król Nawarry i Francji. Nie na długo.
  • 1533 – zły, zły, niedobry Francisco Pizarro zniewala szlachetnych Inków, tym razem już na amen, mordując i gwałcąc tysiące niemowląt.
  • 1577 – Francis Drake dzielnie wypływa na groźne wody oceanów aby w imię Anglii opłynąć Ziemię. Tak naprawdę to chciał tylko obrabować parę hiszpańskich statków, ale co tam.
  • 1891 – Erwin Rommel wygrywa swoją pierwszą kampanię – wyjście na światło dzienne.
  • 1916Henryk Sienkiewicz odwala kitę. Ale Nobla dostał, no.
  • 1920 – Genewa: po raz pierwszy zebrało się Zgromadzenie Ligi Narodów. Najważniejszym zagadnieniem było powstrzymanie tych paskudnych bolszewików od atakowania Europy. Wystosowano stanowczą notę dyplomatyczną.
  • 1920 – Powstaje Wolne Miasto Gdańsk. Nikomu się nie spodobało.
  • 1954Kwachu przybywa na ten padół, aby zbawić udręczoną ojczyznę.
  • 2008piraci somalijscy porwali kolejny statek. Tym razem był to tankowiec z 2 milionami baryłek ropy.
  • 2010 – w Polsce wprowadzono zakaz palenia w miejscach publicznych. I gdzie ja teraz na dymka wyskoczę?
Power Rangers2
  • 1492 – jakiś kamienioro wadze 127 kg spadł z nieba w okolicy miejscowości Ensisheim w Alzacji.
  • 1797 – Fryderyk Wilhelm III został królem szwabów.
  • 1910 – prezydent miasta Sopot dało łapówkę wójtowi Karlikowa i wcielił je do swojego miasta.
  • 1914 – I wojna światowa: rozpoczęła się napie*dalanka pod Krakowem.
  • 1938 – Albert Hofmann dokonał syntezy LSD.
  • 1999 – Katowice: otwarto centrum usługowe (Dajesz and Bierzesz inc.) „3 Stawy”.
  • 2007 – odbudowano i uruchomiono ponownie pierwszy komputer Colossus.

Dzień Studenta

O dziwo w tym samym dniu wypada Dzień Bez Długów. Włosi mają Dzień Czarnego Kota

Studencik
  • ok. 3000 p.n.e – pobierający nauki młody Sumer dostał apopleksji, bo przez źle postawiony trójkącik musiał trzeci raz pisać to samo od nowa.
  • 1370Ludwik Węgierski został królem Polski. Szable wtedy nie były jeszcze powszechne, ale przynajmniej szklanki były czyste.
  • 1933Kacza zupa. Film taki. Co więcej, komedia o wpływie władzy na ludzi. Coś długi ten film...
  • 1989 – wyemitowano ostatnie pełne wydanie Dziennika Telewizyjnego.
  • 1989 – pepiccy studenci demonstrują, a następnie strajkują. Zapoczątkowali aksamitną rewolucję, dodając kolejne wydarzenie do wykucia na jutrzejsze kolokwium.
  • 2003Arnold Schwarzenegger rozpoczął urzędowanie jako gubernator Kalifornii. Potomkowie Thulsa Dooma zaczęli drżeć ze strachu.
  • 2005 – Niemłody już Janosik uciekł w góry raz na zawsze.

Dzień Flagi Uzbekistanu

a także Święto Sił Zbrojnych Haiti, Światowy Dzień Rzucania Palenia Tytoniu, Urodziny Dziadka Mroza, Święto Niepodległości Łotwy i Maroka oraz urodziny sułtana Omanu. Sto lat!

Flag of Uzbekistan

Światowy Dzień Toalet

A w Trynidadzie i Tobago oraz kilkunastu innych państwach mamy Dzień Mężczyzn.

Outhouse in the mountains
  • ok. 3500 p.n.e – pewne jezioro stało się żółte. Nieważne, od czego.
  • 1600 – urodził się człowiek, który stał się angielskim królem, a potem posłużył do tego, aby było kogo po dżentelmeńsku ściąć.
  • 1765 – król Stasiu otworzył Teatr Narodowy. Niestety, sam nie dawał dobrego przykładu gry aktorskiej.
  • 1961 – urodził się wódz Bogdan Wenta. Zbliża się wypełnienie przepowiedni zadarskiej.
  • 2005Hayabusa zaczął się wylegiwać na powierzchni asteroidy.
  • za kilkaset lat – jakaś forma pozaziemska trafi na „niespodziankę” pochodzącą z naszego dawno już nieużywanego promu kosmicznego.

Dzień Praw Dziecka

A także Dzień Uprzemysłowienia Afryki.

Pedobear
  • ok. 1800 p.n.e. – Babilon. Dziecku ucięto rękę, bo uderzyło swojego ojca. No co?
  • 1648Jan Kazimierz został wybrany na króla Polski. Wkrótce monogram IRC ICR – Ioannes Casimirus Rex – zaczęto rozwijać jako Initium Calamitatis Regni – „początek niedoli Królestwa”.
  • 1815 – ogłoszono akt wieczystej neutralności Szwajcarii, bo nikt nie umiał ogarnąć ich ukochanego jodłowania.
  • 1910 – Lew Tołstoj przysnął na stacji i odjechał trochę za daleko.
  • 1960 – odbyła się pierwsza w Polsce wystawa pudli. Ciekawe, czy były jakieś kryteria co do ich wieku.
  • 1979 – Jurek Engel jr. przyszedł na świat. Ten to miał dzieciństwo, na Cyprze się wygrzewał...
  • 1989 – Zgromadzenie Ogólne ONZ uchwaliło Konwencję o prawach dziecka. Słyszeliście? Dziecko ma prawo do korzystania z dóbr kultury!

Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień

Oczywiście importowany z USA. Mamy też Światowy Dzień Telewizji oraz dwa polskie: Dzień Pracownika Socjalnego i Święto Służby Czołogowo-Samochodowej.

Brian Molko fuck
  • dawnodawnotemu zasiedmiomatysiącleciami p.n.e. – pewien Dinek wpada pod pędzące po polskiej autostradzie auto.
  • 1702sąsiad uśmiechnął się do sąsiada. Wybuchła wojna.
  • 1708Staszek Leszczyński pseud. Leszcz wszczyna niezłą bójkę pod Koniecpolem.
  • 1916 – umiera miłościwie nam panujący Cesarz Austrii, Apostolski Król Węgier, a nawet Król Jerozolimy Franciszek Józef. A szkoda, bo to taki fajny dziadziunio był...
  • 1956 – chłop zjadł bułkę, a wysrał gomółkę.
  • 1979 – demonstranci, działając wręcz piekielnie skutecznie, niszczą ambasadę USA w Islamabadzie, podpalając ją.
  • 1994 – publicznie zaprezentowano projekt nowej serii banknotów. Większość Polaków po raz ostatni ujrzała banknot 200-złotowy.
  • 1995Amerykanie dogadali się z innymi Amerykanami w sprawie pokoju w byłej Jugosławii.
  • 2004 – Wiktor Juszczenko zostaje ogłoszony prezydentem Ukrainy. Pomarańczowo wszędzie! Ludzie, co to będzie, co to będzie...
Colored pencils chevre

Dzień Licealisty

Dzisiaj liczy się inwencja twórcza! I trzeba mieć sposób. Przykro nam, panowie.

Newsciaga
  • 1910 – w Szwecji wykonano ostatni niestety wyrok śmierci.
  • 1927 – padła Kasztanka, ulubiona klacz marszałka Józefa Piłsudskiego. Pokój jej duszy.
  • 1943Władysław Gomułka został Pierwszym Sekretarzem PZPR.
  • 1980 – we Włoszech zaatakował PedoBear. Pochłonął 2 914 ofiar.
  • 1992 – na świat przyszedł wzór dziewczynek, amerykańska aktorka i piosenkarka Miley Cyrus. Pomyśl Boże dwa razy zanim coś zrobisz.
  • 2004 – na Ukrainie wybuchła Kolorowa rewolucja.
Editorial cartoon depicting Charles Darwin as an ape (1871)
  • ok. 20 000 p.n.e. – jakiś mężczyzna potknął się o wystający korzeń i uznał z niezadowoleniem, że jego partnerka będzie płaska jak deska.
  • 1632 – Baruch Spinoza ujrzał, jak przez mgłę, ziemię szeroką. I jak dawniej cały znany jego świat można było sprowadzić do jego matki, tak wkrótce wszystko to, co pozna, ma zawrzeć się w Bogu.
  • 1859Karol Darwin opublikował swe koronne dzieło. Panowie akurat ponownie starali się dowiedzieć czegoś o możliwości kontynuowania procesu ewolucji.
  • 1920 – zmarł Alexandru Macedonski. Coś nie pasuje w datach? Nic dziwnego, bo to akurat rumuński pisarz był.
  • 1986Kronika wypadków miłosnych. Młodym miała przerwać wojna i Heavy Metal World.
  • 2017 – położysz się do łóżka, po czym przyśni Ci się najbardziej znienawidzona sąsiadka. Albo, co gorsza, administratorka Nonsensopedii.

Światowy Dzień Pluszowego Misia

A Także Dzień Kolejarza i Tramwajarza

Misiekzly
  • dawno – przechodzień, fascynując się lektykami władców staje się pierwszym MKMem.
  • 1454 – urodziła się Katarzyna Cornaro, królowa Cypru. Hm, hm... doniosłe wydarzenie.
  • 1764 – Stasiek August Poniatowski wstępuje na tron...
  • 1795 – ...i z niego schodzi, bo mu się znudziło.
  • 1867 – Nobel opatentował bombowy wynalazek. Potem wykorzysta fortunę w zbożnym celu.
  • 1915Albert Einstein sformułował, że G_{\mu \nu} + \Lambda g_{\mu\nu} = {8\pi G\over c^4} T_{\mu \nu}\,. My też nie wiemy, o co chodzi.
  • 1967Dziady pojawiają się w teatrze, jednak długo tam nie zagoszczą.
  • 2005 – słowacka fujara pasterska została wpisana na listę UNESCO, że niby umrze, jak nie będzie na tej liście.
  • 2016 – zmarł Fidel Castro, bohater narodowy Kuby oraz patriota.
Mongol coat of arms
  • 23 tys. lat p.n.e. – został wystawiony najstarszy odkryty mandat za nasmarowanie graffiti na ścianie jaskini. Czy zapłacony? Tego nie wiemy.
  • 1918 – zlikwidowano Rzeczpospolitą Ostrowską (lub Republikę Ostrowską). Nie, żeby ktoś to zauważył...
  • 1939 – zatonął MS Piłsudski. Jaki kraj, taki RMS Titanic.
  • 1991 – Polska została przyjęta do Rady Europy. Czyli prawie jak do Unii Europejskiej, skoro tylko 0,2% populacji odróżnia RE od UE.
  • 1998 – Tony Blair, jako pierwszy premier Wielkiej Brytanii udał się do Irlandii i wrócił w jednym kawałku.
  • 2001 – przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi pojawiło się dziwadło naścienne. Nikt nie wie, co to za dziwadło, ale jest największe w Europie, więc powinniśmy być dumni.
  • 2003 – Concorde poszedł do lamusa. Kojarzysz? Taki z fikuśnymi skrzydełkami.

Wspomnienie Prymitywa i Fakunda

I to świętych (sic!). Oraz Dzień Maaverar, cokolwiek to znaczy.

Bokgmoch
  • 176 – Marek Aureliusz ustanowił komodę cesarzem.
  • 1095 – początek wypraw krzyżowych; rycerze mogli wreszcie znaleźć jakąś rozrywkę, a starsze panie inspirację do lokalnych działań.
  • 1967 – rozpoczęła się wycieczka, zwana Magical Mystery Tour. A i przy okazji, I buried Paul.
  • 1978 – film Bez znieczulenia. Jak sam tytuł wskazuje, jest on o dziennikarzu.
  • 1992 – wokalistki[potrzebne źródło] grupy Blog 27 wydały swoje pierwsze dźwięki, wprawiając położne i pielęgniarki w osłupienie.
  • 1996Czarownice z Salem wstały z popiołów. Histeria znów zapanowała. Na szczęście spłonęła tylko płachta z ekranu.
  • 2014J-23 przestał nadawać. Na amen.

Święto niepodległości Albanii

Ha ha ha i co jeszcze? Nie z nami te bajeczki. A tak naprawdę to: Dzień Pocałunku, Dzień Podłości i Dzień Zrównoważonego Psychicznie Mudżahedina.

Lolly

Dzień Podchorążego

A także Międzynarodowy Dzień Solidarności z Narodem Palestyńskim. Jednak jest taki...

Brian Molko fuck
  • 31 – prokuratura rejonowa wszczyna śledztwo w sprawie przemiany wody w wino bez opłacenia akcyzy przez niejakiego Jezusa Ch. Wyniki śledztwa do dziś nie są znane.
  • 1249 – Prusowie pokonali Krzyżaków pod Krukami. Okrucieństwo Prusów podczas tej bitwy miało stać się później pretekstem do ich wymordowania. Cóż.
  • 1990 – leciutki powiew wolności – zezwolono na kupowanie wódki przed godziną 13.
  • 1990ONZ ogłosiło, że inwazja na Irak to nawet nie taki głupi pomysł.
  • 2009 – Szwajcarzy pokazali muzułmanom gest jak na załączonym obrazku.

Uroczystość przeciwko karze śmierci

Tak jakby było w tym coś złego... Poza tym Dzień Białych Skarpetek.

Smierc
  • 722 – Bonifacy został biskupem misyjnym bez stałej siedziby. Lepiej mu już było na zapiecku.
  • 1609Galileusz spojrzał na Księżyc i go olśnił(o).
  • 1872 – pierwszy międzynarodowy mecz piłkarski. Niestety bezbramkowy.
  • 1942Adolf Hitler nakazał głodzić czubków. Ach te cięcia w budżecie.
  • 1957 – próba sprzątnięcia prezydenta Indonezji. Nieskuteczna, ginie za to 6 dzieci.
  • 1990 – konsola Nintendo pojawiła się w Japonii.
  • 1994Tupac Shakur dostał 5 hitów i stracił całego golda. Wtedy jeszcze nie dednął.
  • 2004IPN zaczął w końcu interesować się Katyniem. A potem się dziwią, że samoloty spadają.
Nasze strony
Przyjaciele