Kane (postać z gry komputerowej)

Kane time

Kane jako łysol Człowiek Roku

Kane – główny łysol antybohater w serii gier Command & Conquer. Pomimo że historia ta rozciąga się na prawie 100 lat, to w każdej części Kane wygląda tak samo, czyli jest młody, piękny i łysy. Jego motto brzmi Peace Trought the Power. W filmikach FMV odgrywa go niejaki Joseph D. Kucyk.

[edytuj] Życiorys

[edytuj] Dawno, dawno temu...

Kane rodzi się nie wiadomo gdzie i nie wiadomo jak. Nie wiemy, czy jego rodzice nie postanowili uszczęśliwić mu dzieciństwa rozwodem i czy w ogóle miał rodziców. Nie wiemy też, czy kiedykolwiek miał włosy. Istnieje teoria, że Bóg go zesłał. W tym okresie tworzy między innymi Bractwo Nod.

[edytuj] 1935–1953 – Towarzysz Kane

Widocznie znudziło mu się przewodzenie Bractwu, więc postanowił zostać doradcą Stalina. Chronologicznie to w tym okresie ujawnia nam się jako łysol. Jego kompetencje jako doradcy obejmowały: wybór pizzy, bycie tajemniczym, noszenie papierów i knucie przeciwko Stalinowi. Niestety, Imperialiści wygrali alternatywną historię II wojny światowej i musiał szukać sobie innej roboty. Ale alternatywna historia tej alternatywnej historii mówi o zwycięstwie Sprawiedliwości. Wtedy Kane razem z Nadią, która nie jest łysa, zabijają Staśka, a potem Kane zabija Nadię. Po tym wszystkim najbardziej genialny dowódca w historii wszechświata dostaje zadanie utrzymywania pokoju w Kraju Rad, aż do czasu powrotu Bractwa.

[edytuj] 1994–2003 – Pierwsza wojna o zielone piksele

Po tym jak meteor pieprznął w Ziemię i przyniósł zielone piksele Tiberium, Kane postanowił razem ze swym Bractwem wyjść z cienia. Głosił pogląd, że Tiberium to zbawienie dla ludzkości, ale najpierw musimy im dać zniszczyć naszą kochaną planetę i pozwolić się wytruć. Nie bardzo podobało się to szalonym ekologom, którzy poszli płakać do ONZ. Ci połączyli się z NATO i spłodzili dziecko zwane Global Defense Initiative, czyli śmiertelnego wroga Nodu. Mimo że na początku Kane posiadał więcej Tiberium, to i tak przegrał, bo dowódcy GDI stosowali superzaawansowaną taktykę, zwaną Tank spam. Ojciec dyrektor zostaje w końcu dopadnięty w swojej Świątyni w Sarajewie i umiera przygnieciony gruzem.

DresiarzKane

Kane lubi wygodny ciuch. Aby trafić do niektórych grup odbiorców, musiał dostosować do nich swe hasło

[edytuj] 2030: II Wojna o Zielone Piksele

A guzik umiera! On żyje! Jak Elvis! Jego fanklub urządza mu comeback i znowu wypowiadają wojnę Globalnej Dresiarskiej Inicjatywie. Tym razem stawka idzie w górę, a to z powodu latającej, przeźroczystej kulki, która podobno ma jakieś dane na temat Tiberium. Dlatego porywają pewnego ćpuna i przywódcę The Forgotten, aby za krechę przetłumaczył im to coś. Niestety im się to nie udaje i znów przegrywają wojnę. Tym razem Kane ginie zadźgany kawałkiem złomu. W tej części ma kawał metalu zamiast połowy twarzy. To dodaje mu mhroku.

W międzyczasie CABAL[1], system operacyjny Nod-u, szaleje i postanawia zbudować armię cyborgów do podbicia świata, ale nikogo to nie obchodzi. Kane nie odegrał w tym żadnej istotnej roli.

[edytuj] III Wojna o zielone piksele było 3D, więc o Tiberium (2047)

Widocznie scenarzysta tak chciał, bo Kane zmartwychwstaje po raz drugi i nie ostatni. Nasz antybohater wraca i postanawia skopać dupę GDI. W tym celu podbija sporą część U, S i A. Ale path 1.05 spowodował bezużyteczność czołgów Nodu i spam Pitbulli GDI pokonał piechotę Kane'a. Po tej klęsce Ojciec Dyrektor zbudował Bombę Ciekłego Tiberium, chociaż miał około 20 tysięcy głowic jądrowych, i umieścił je w najmniej oczekiwanej lokacji, czyli Głównej Świątyni Nodu w Sarajewie. Dowódcy GDI wymodlili u przełożonych atak dzidą laserową działem jonowym, co zniszczyło świątynię, bombę, pół Europy i Kane`a. Kane skitrał się do superbunkra.

[edytuj] IV Wojna o Tiberium (2062)

Och, co za niespodzianka! Kane żyje i jest łysy! Ale IV wojna o Tiberium wydarzyła się tak niedawno, że amerykańscy naukowcy nie zebrali jeszcze wszystkich faktów i nie można ustalić informacji na temat jej wybuchu i przebiegu. Wiadomo natomiast, że Kane postanowił dać naszej skale spokój i wrócił do Scrinów. Nie wiadomo, czy umarł, czy żyje i czy jest łysy.

Przypisy

  1. Nie Online

Nasze strony
Przyjaciele