Karteczki samoprzylepne

Karteczki.jpg

Stick me!

Stickyman.png

Przylepiec (ang. Stickyman)

Kochanie, kup: mleko, ser, dziesięć jajek...

Typowa karteczka samoprzylepna o sobie

Karteczki samoprzylepne, stickery – rodzaj kartki z rodziny przylepiastych, nieustannie przyklejające się do różnych obiektów. Z reguły przypomina nam o terminach bądź służy jako ściąga. Dzisiaj niepraktyczne. Nie dotarło to jednak do użytkowników. Wiadomo – biuro bez stickera jest tak kultowe jak metalowiec bez kostki.

Dostępne w różnych rozmiarach (najpopularniejsze: 8,3cm x 8,3cm; 5,1cm x 3,9cm) i kolorach (żółty, mdły żółty, jajeczny żółty, blady żółty, żółty że żółty i okrutnie żółty). Dzięki szerokiemu wachlarzowi kolorystycznemu każda karteczka będzie się wyróżniać w tłumie innych (jest to przemyślana innowacja producentów, pierwowzory były dostępne tylko w kolorze żółtym).

[edytuj] Dzisiaj...

...karteczki sprzedaje się w kostkach, z których w razie potrzeby zrywamy kartkę i przyklejamy gdzie chcemy. Opanowały świat biur oraz ekrany komputerów. Największy ich wróg to tablica korkowa.

[edytuj] ...i również dzisiaj, ale wygodniej

System Microsyfowy oferuje w Wiście jako gadżet sticker na pasek boczny. Zabawa w tym przednia; kartek jest \infty. Przy okazji nie trzeba trwonić majątku na te małe, żółte cosie, które łatwo się gubią. Chyba, że zgubisz komputer. Ale kiedy poprzyczepiasz kartki to prędzej sam się pogubisz.

Nasze strony
Przyjaciele