Kasia Moś

Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy reprezentantki Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.

Jaki fajny, polski tyłek! (…) Jakie cycki, Matko Boska!

Komentator z Ukrainy o występie Kasi Moś

Kasia Moś (ur. 3 marca 1987 w Rudzie Śląskiej) – polska piosenkarka znana dzięki reklamowaniu ubezpieczeń w Link 4 i graniu do kotleta dla Kory, od niedawna celebrytka brylująca w Europie za sprawą wielkiego głosu. Pierwsza Polka z Eurowizji, która zdobyła najwięcej punktów od Ukrainy jeszcze przed finałowym występem.

Kasia Moś jest czwartym reprezentantem Polski w Eurowizji, który ma za zadanie nie tyle wygrać głosem, ale czymś innym. O ile bicie masła i jazda na wózku nie pomogły, tak ta taktyka zaczyna pomagać. I tak po wstępie Michała Szpaka, który przynosił dobre emocje za sprawą przypomnienia filmu Zaplątani Disneya, Kasia kontynuuje taktykę przekazu podprogowego, który ma podbić popularność utworu Flashlight.

Niecodzienny[1] tytuł oraz tekst piosenki[2] ma utwierdzać słuchaczy w przekonaniu, że Polska jest krajem nowoczesnym, w którym nie brakuje elektryczności.

[edytuj] Polska po wynikach Eurowizji 2017

No cóż, Polacy byli zgodni. Szkoda strzępić ryja. Tylko dziwne, że wszyscy o Kaśce zapomnieli.

Przypisy

  1. Już prędzej conocny.
  2. flashlightlatarka

Crystal Clear app knotify.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny muzyki. Jeśli wytrzymasz 10 minut w słuchawkach – rozbuduj go.

P vip.svg To jest tylko zalążek artykułu biograficznego. Jeśli widziałeś tę osobę na ulicy – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele