Kaszel

Kaszel – jedna z wielu dróg wydalania z organizmu wzbogacanego o bakterie, wirusy, grzyby i inne wesołe składniki powietrza; zazwyczaj powietrze wydostaje się poprzez spazmatyczne ruchy klatki piersiowej; nie zaleca się uprawiania kaszlu podczas sikania, gdyż wydmuchać sobie można żołądek.

[edytuj] Rodzaje

Istnieje kilka rodzajów kaszlu:

  • Mokry – oprócz powietrza z organizmu wydostaję się lepka ciecz o różnokolorowym zabarwieniu (kolor zależy od nastroju), która najczęściej pozostaje w ustach i łatwo ją znów wprowadzić do organizmu – często z towarzyszącym mlaśnięciem.
  • Suchy – z organizmu wydostaje się samo powietrze; występuje po: całonocnych libacjach, zaciągnięciu się ruskim papierosem (pot. raczkiem), wciągnięciu dużej ilości czadu (patrz poprz.), po zażyciu tabaki.
  • Bolesny – występuje podczas wydalania moczu – sam kaszel nie powoduje bólu, jest jego przyczyną; wrażenie występujące porównywalne jest do podejścia jąder (tu: jajników) do gardła, co powoduje uwiezienie kaszlu w gardle, a wywołany ból daje nam możliwość wydalenia powietrza wraz z dźwiękiem o natężeniu rzędu 1000 dB.
  • Wkurwiający – pojawia się tylko w nocy, kiedy najbardziej chcemy zasnąć.
  • Ciągle Wkurwiający – pojawia się nie tylko w nocy gdy chcemy spać, ale tez na lekcjach/ w pracy gdy usypiamy, ale się nie udaje. Często prowadzi do wymiotów z powodu ciągłego wydalania z sb powietrza organizm potrzebuje zmiany i wydala wszytko co się nawinie włącznie z tuńczykiem z twojej ostatniej kolacji.
  • Ciągle Nadal Wkurwiający – Agoniczny – zauważalny po kaszlu Ciągle Wkurwiającym; jest to stadium, w którym po nieprzespanych nocach i dniach nasze serducho nie daje już rady i daje sobie spokój; zgon następuje w skutek zbyt długiej przerwy w dostawach powietrza, gdyż (oprócz samego kaszlu) wymioty, rozwolnienie, katar, łzawienie, atak moczu i wylew miodu z uszu (u kobiet dodatkowo miesiączkowanie) powoduje zatkanie wszystkich otworów naszego (boskiego) ciała i uniemożliwia dostarczenie ani grama powietrza więcej do wewnątrz. Podobne objawy występują po udanej sesji, jednakże większości studentów (na szczęście, czy nieszczęście) udało się przeżyć.
Nasze strony
Przyjaciele