Kim Dzong Il

Kim Dzong

Kim się zamyślił. Może zrobi z tego powodu święto narodowe?

Kim on do cholery jest?

Pewien Amerykanin tuż przed wizytą panów w czarnych garniturach

Towarzysz Kim Dzong Il (Kierownik Drogi, Drogi Przywódca, Najwyższy przywódcy, Nasz Ojciec, Bóg; ur. 16 lutego 1941 lub 1942, zm. 17 grudnia 2011 w Phenianie) – przywódca Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej. W 2010 roku zajął 24 miejsce w rankingu Najpotężniejszych Ludzi Świata 2010 magazynu Forbes. Człowiek, o którym nie można powiedzieć złego słowa...

[edytuj] Życiorys

Kim Dzong Il

Wodzowi zostały jeszcze nawyki z dzieciństwa

Putin2

Przyjacielskie pozdrowienia

Kim Dzong Il, jak na wielkiego wodza przystało, urodził się z efektami specjalnymi. Przyszedł na świat 16 lutego 1942 roku na świętej górze Pektu-san. Podczas jego narodzin pory roku spontanicznie zmieniły się z zimy na wiosnę, pojawiła się jasna gwiazda na niebie. A, i jeszcze wyszła tęcza. Nieoficjalne źródła podają informacje jakoby Wielki Wódz urodził się w swoim słynnym, jednobarwnym, mundurze.

Przez długi, długi czas nie działo się z nim nic ciekawego. Chodził na wagary za co dostawał od ojca zakazy na maltretowanie służby i musiał karmić kota. Pił (jak się okazuje jego ulubionym trunkiem jest koniak Paradis), palił, czyli był zwykłym młodzieńcem. Wywiało go do Niemiec, gdzie uczył się dwa lata w szkole pilotów. W 1963 roku rozpoczął i ukończył uniwersytet Kim Ir Sena. Kim zaczął piąć się do góry na kolejne i zajmował coraz wyższe stanowiska. Był sekretarzem swojego ojca, następnie sekretarzem partyjnym ds. organizacji i agitacji politycznej, zwierzchnikiem koreańskich sił zbrojnych, ale przede wszystkim był przeciwny nepotyzmowi... W październiku 1980 jego ojciec włączył Kim Dzong Ila do kultu własnej osoby i wyznaczył na swojego następcę. Od tej chwili Drogi Przywódca stał się już oficjalnie Bogiem. Teraz tylko musiał poczekać, aż ta kula u nogi jego ojciec umrze. Upragniony moment żałoby spadł na Kima w 1994 roku, kiedy to Kim Ir Sen zmarł „niespodziewanie” na atak serca. Od tej pory Umiłowany Przywódca został faktycznym wodzem Korei Republiki Ludowo-Demokratycznej.

Kim Dzong il rodzina

Szczęśliwa koreańska rodzinka

Nie przyjął jednak tytułu prezydenta, który został pozostawiony jego ojcu „na wieczność”. Kim postanowił zemścić się na swojej macosze i rodzeństwie, którym po kolei odbierał stanowiska. Siostra skończyła na placówce w Czechach, najmłodszy brat w Berlinie, lecz nie wiadomo czym zawinił mu Kim Pyong Il, który z nich wszystkich został najsrożej ukarany. Mianowicie jego drugi brat wylądował w Warszawie jako ambasador jeszcze nie wyzwolonej Korei.[1]

[edytuj] Życie prywatne

Był prawdopodobnie dwukrotnie żonaty, lecz są to tak utajnione informacje, że nawet on nie może być tego pewien. Ma 3 synów i żeby lepiej ich rozróżniać wszystkich nazwał Kim. Jego druga żona – Ko Jung Hi według nieoficjalnych informacji zmarła 13 sierpnia 2004 roku na zawał serca. Jak widać rodzinę Dobrego Przywódcy prześladuje plaga zawałów.

[edytuj] Pogłoski o śmierci

29 maja 2008 roku podano w mediach informację, że Kim Dzong Il zmarł na zawał serca został zastrzelony 3 dni wcześniej między 7 a 8 rano podczas spotkania z robotnikami w jednym z rejonów swego kraju – Hamgyŏng Południowy. Prowokator plotki wraz ze swoją rodziną zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach.

7 marca tego samego roku Kim w mediach umarł po raz drugi. Tym razem gazety informowały, że Dobry Przywódca nie żyje od 2003 roku, a jego rolę pełni sobowtór.
Jedna z teorii mówi, że tak naprawdę nie umarł, lecz został zesłany do obozu pracy, ponieważ kiedyś skazał jakiegoś Koreańczyka, który w piątek miał na sobie skarpetki „MONDAY”. Jak się później okazało był on dla Kima siódmą wodą po kisielu, lecz i to sprawiło, że wódz trafił do Yodok. W obozie jest podobno niezwykle poniżany i nielubiany przez współwięźniów za wielkie podobieństwo do znienawidzonego (?) przez nich przywódcy.

Ostatecznie, medialnie i nieodwołalnie Kim umarł 17 grudnia 2011 roku w pociągu. Pociag został przesłuchany, a północnokoreańska armia zaczęła się zastanawiać, kogo by tu napaść. Podająca tę informację spikerka zalała się łzami do tego stopnia, że jej łzy ze studia odpompowywało pięć zastępów straży pożarnej.

[edytuj] Wymiar sprawiedliwości Kima

Kim Dzong il2

Kim zaczął właśnie opowiadać dowcip

Zasada jest następująca: Kim Wspaniały jest niezwykle dobrodusznym wodzem i nawet jak cię ukarze, to zrobi to w taki sposób żeby wszyscy byli szczęśliwi. Dla przykładu: jeśli będzie chciał cię wysłać do obozu pracy nie zapomni o tym, żeby razem z tobą pojechali tam twoi bliscy, byś nie czuł się samotny[2].

[edytuj] Za co można trafić do obozu

  • Jeśli się na niego krzywo popatrzysz, on wrzuci ciebie wraz z twoją rodziną i rodziną rodziny do obozu pracy na następne 100 lat. Gdybyś przeżył, dostaniesz kolejne 100.
  • Jeśli spodobają mu się twoje buty, to ty lądujesz w obozie, a buty sobie zabiera.
  • Jeśli nie spodobają mu się twoje buty, to też wrzuci cię do obozu.
  • Jesteś Amerykaninem – obóz.
  • Jesteś Japończykiem – obóz.
  • Jesteś Koreańczykiem z Południa – obóz.
  • Jesteś jakiejkolwiek innej narodowości[3] – obóz.
  • Jesteś reprezentantem Korei Północnej i nie wygrałeś Mistrzostw Świata – jadą na obóz.
  • Jesteś reprezentantem Korei Południowej i wygrałeś Mistrzostwa Świata – zasłużona kara.
  • Czytasz amerykańskie pisemka naukowe.
  • Masz rodzinę w Ameryce – już jej nie masz.
  • Jeśli położysz gazetę z wizerunkiem Kim Dzong Ila na ziemi, zaraz sam znajdujesz się na ziemi.
  • Gdy Drogi Przywódca opowie jakiegoś suchara i nie będziesz pękał ze śmiechu.
  • Jeśli Drogi Przywódca wyzwie cię na pojedynek spojrzeń i wygrasz – obóz, za obrazę Drogiego Przywódcy.
  • Jeśli Drogi Przywódca wyzwie cię na pojedynek spojrzeń i przegrasz – obóz, bo jesteś słaby jak Koreańczyk z Południa.
  • Jeśli Drogi Przywódca wyzwie cię na pojedynek spojrzeń i będzie remis – obóz, bo przedrzeźniasz Drogiego Przywódcę.
  • Jeśli Drogi Przywódca wyzwie cię na pojedynek spojrzeń i nie wstawisz się do gry – obóz, bo jesteś tchórzem.
  • Poskarżysz się Drogiemu Przywódcy na pogodę – obóz. W Korei Północnej pogoda jest odzwierciedleniem nastroju Drogiego Przywódcy.
  • Jeśli dasz Drogiemu Przywódcy ostry wpierdol – nie będzie obozu. Nie zdążysz tam trafić, bo cię rozstrzelają.
  • Za nielegalną wycieczkę na obóz – obóz.
  • Za ucieczkę z obozu – obóz.
  • Za wkradnięcie się do obozu – obóz.
  • Za zbudowanie obozu – obóz.
  • Jeżeli rozkażesz Ukochanemu Przywódcy Wrzuć mnie do obozu, ale już! – nie będzie obozu, bo Ukochany Przywódca nie będzie słuchał twoich rozkazów. Później za rozkazywanie Ukochanemu Przywódcy – obóz.
  • Jeśli popełnisz samobójstwo – obóz na dożywocie.
  • Jeśli wypowiesz wojnę USA i wygrasz ją ku chwale Korei Północnej – obóz, za przyćmienie wielkości Ukochanego Przywódcy.
  • Poprosisz Wielkiego Przywódcę o urlop w pracy – dostaniesz go i wyjedziesz na obóz.
  • Pozdrowisz Wielkiego Przywódcę – obóz, za sugerowanie, że potrzebuje zdrowia i jest słaby.
  • Porównanie Wielkiego Przywódcy do Boga – obóz, za porównania Wielkiego Wodza do kogoś o niższej hierarchii i na dodatek kogoś, kto – według Wielkiego Przywódcy – nie istnieje.
  • Jeśli wyleczysz Ukochanego Przywódcę z gruźlicy – obóz, bo używałeś amerykańskich leków.
  • Jesteś lekko otyły – obóz, bo mocno wyróżniasz się na ulicy.

Jest to tylko krótka lista wszystkich możliwości za które można trafić do obozu pracy. W sumie sytuacja wygląda w ten sposób, że nie ważne co zrobisz i tak prędzej, czy później znajdziesz się w Yodok.

[edytuj] Tytuły

Kim niestety nie miał zbyt wielu określeń swojego stanowiska.

  • wódz ludzkości
  • ukochany przywódca
  • wielki wódz
  • przewodniczący Narodowej Komisji Obrony
  • generał
  • kochany wódz
  • przewodnia gwiazda ludzkości
  • słońce XXI wieku
  • szanowny przywódca
  • nadzorca postępu
  • słońce nowego świata
  • towarzysz

[edytuj] Ciekawostki

  • Kim ma moc podobną do mocy admina – może każdego zesłać na wieczne potępienie podając jedynie powód Bo tak.
  • Grając w golfa potrafi za jednym uderzeniem zdobyć 5 dołków.
  • Jest mistrzem ciętej riposty: ktoś kiedyś zarzucił mu, że powinien uwolnić naród z ucisku – Kim tak mu odpowiedział, że już następnego dnia tamtego człowieka uwolniono od narodu.
  • W domu ma lampkę zasilaną atomowo.
  • Mimo że jest nazywany Najwyższym Przywódcą, to wcale taki wysoki nie jest. Dlatego też chodzi w butach na 10-centymetrowym obcasie.
  • Nie żyje. Miał zawał w pociągu...

[edytuj] Cuda i osiągnięcia

  • Wynalazł hamburgera, a nie żadne USA tak jak to wmawia imperialistyczna propaganda!
  • Nakręcił Terminatora, a James Cameroon ukradł mu pomysł.
  • Stworzył komputery i internet.
  • To on pokonał Niemców w II Wojnie Światowej, a nie żadne ZSRR.
  • Wynalazł czołgi.
  • Sterował Układem Słonecznym i pogodą na Ziemi.
  • Jako pierwszy wprowadził demokrację ludową i szeroką wolność.
  • Dzielnie walczył z szatańskim i wstrętnym kapitalizmem pochodzącym z USA.

Przypisy

  1. Jeszcze...
  2. W dalszej części artykułu, żeby się nie powtarzać, gdy ktoś zostaje wysłany do obozu razem z nim jedzie tam cała jego rodzina
  3. Nie dotyczy Kubańczyków i Białorusinów – są przecież prawie nasi.
Nasze strony